قم

احیا و توسعه گیاهان دارویی در ۳۰۰ هکتار از مراتع کاسوا قم

 علی بهلولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اجرای پویش مردمی بذرکاری همزمان با سراسر کشور در استان قم اظهار کرد: در قالب این پویش قرار است از ظرفیت‌های مردمی برای اهداف مختلف در حوزه ی منابع طبیعی به ویژه حفظ و احیای مراتع و ذخیره گاه های استان استفاده شود.

وی با اشاره به حضور گروه‌های مردمی هم‌زمان با روز پنج‌شنبه ۱۸ آذرماه در مراتع کاسوا تصریح کرد: با محوریت بهره‌برداران عملیات احیا و توسعه گیاهان دارویی در ۳۰۰ هکتار از مراتع کاسوا دنبال شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جعفرآباد از حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، فرماندار جعفرآباد و جمعی دیگر از مسؤولان در این برنامه مردمی خبرداد و گفت: گروه‌های مردمی طی مدت یک روز برای همیاری با بهره‌برداران در عرصه حضور داشته و به فعالیت مشغول بودند.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های مردمی اولویت نخست اداره ی منابع طبیعی و آبخیزداری است، اظهار کرد: در عملیات احیا و توسعه رویشگاه های  گیاهان دارویی در کاسوا مبلغ خاصی از اعتبارات دولتی هزینه نشده است بلکه بسیجیان و بهره‌برداران منطقه محوریت کار را بر عهده دارند تا هم به منابع طبیعی کمک و هم تامین معیشت این افراد رقم زده شود.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا