خراسان رضوی

اختتامیه مسابقات تنیس رده‌های سنی کشور در مشهد

به گزارش برگزیده های ایران از مشهد، مسابقات رده‌های سنی تنیس کشور از تاریخ یکم لغایت نهم آبان‌ماه و با حضور ۳۵۰ ورزشکار در مشهد برگزار شد.

در روز پایانی این مسابقات، از نفرات برتر هر رده با اهدای جوایز تقدیر شد. 

در رده سنی زیر ۱۰ سال، رامتین رافعی از استان اصفهان، در رده سنی زیر ۱۲ سال، سروش معدنیان از استان تهران، در رده سنی زیر ۱۴ سال، پارسا ثمره از مشهد، در رده سنی زیر ۱۶ سال، پارسا فرقانی از استان اصفهان و در رده سنی زیر ۱۸ سال نیز علی بهشتی از استان اصفهان حائز رتبه نخست شدند.

رئیس فدراسیون تنیس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس اظهار کرد: شکر خدا امروز شاهد برگزاری اختتامیه مسابقات تنیس رده‌های سنی پسران کشور به میزبانی مشهد بودیم، مسابقاتی که با حضور ۳۵۰ ورزشکار در رده‌های سنی زیر ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۶ و ۱۸ سال بود.

داوود عزیزی با بیان اینکه کیفیت مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود، افزود: مسئله مهم برای فدراسیون توجه به رده‌ها است و اگر به ترکیب تیم ملی دیویدس کاپ توجه کنید متوجه می‌شوید که میانگین سنی بازیکنان به زیر ۲۲ سال رسیده است.

وی با اشاره به میزبانی خوب مشهد از این مسابقات اظهار کرد: با روی کار آمدن مدیریت جدید هیئت تنیس خراسان رضوی، این استان دارای سخت افزار خوبی است و از لحاظ تملک دارایی و ساخت‌وسازهای ورزشی شرایط خوبی دارد.

انتهای خبر/ ۷۰۰۶۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا