سمنان

اختراع دستگاه حفاظت، کنترل، مانیتورینگ و مدیریت مصرف انرژی کولر گازی

اختراع دستگاه حفاظت، کنترل، مانیتورینگ و مدیریت مصرف انرژی کولر گازی

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان، علی قادری چاشمی، رئیس هیئت مدیره شرکت فناور ایمن ارتفاع سمنان در توضیح این اختراع گفت :در اتاق‌های کنترل و سرور و یا اماکن حساس، برای حفاظت از مجموعه و کولرهای گازی، خلاء‌هایی وجود دارد که به وسیله این دستگاه می توان آنها را رفع کرد.

وی ادامه داد: با استفاده از ماژول‌های اندازه‌گیری ولتاژ، جریان، دما و سنسورهای ورودی کنترلی جهت حفاظت از سیستم می‌توانیم اطلاعات را پردازش و سطح حفاظتی مناسبی را برای سیستم ایجاد کنیم و با استفاده از ماژول های شبکه GSM و سیستم ارسالی فیزیکی آلارم و کارت‌های رله کنترلی نیز می‌توانیم نظارت و مدیریت کاملی بر روی مجموعه داشته باشیم و همچنین انرژی مصرفی را تا حد امکان کاهش داده و از انرژی های طبیعی بهره مند شویم و پایداری سیستم خود را افزایش دهیم.

رئیس هیأت مدیره شرکت فناور ایمن ارتفاع سمنان اظهار داشت: این دستگاه مزایا و قابلیت‌های بسیاری دارد که استفاده از یک دستگاه برای ۴ کولر گازی به صورت همزمان، قابلیت اختصاصی سازی دستگاه برای اماکن مختلف، اندازه‌گیری کلیه پارامترهای ولتاژ و جریان، اندازه‌گیری دمای محیط داخلی و بیرونی، حفاظت پیشرفته از مصرف کننده و مدیریت بار و کاهش مصرف انرژی از جمله آنها هستند.

قادری افزود: دستگاه حفاظت، کنترل، مانیتورینگ و مدیریت مصرف انرژی کولر گازی، نمونه داخلی و خارجی ندارد و تجاری سازی آن آغاز شده و به صورت سفارشی تولید می‌شود. آزمایشگر کولر گازی که بیشتر برای تعمیرگاه‌ها و واحدای تولید کننده قابل استفاده است از دیگر اختراعات قادری است.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا