اخبار روز

اختصاصی/ آمریکایی‌ها بخشی از فرماندهی عملیات‌های اسرائیل در غزه را به‌عهده گرفتند

اختصاصی/ آمریکایی‌ها بخشی از فرماندهی عملیات‌های اسرائیل در غزه را به‌عهده گرفتند

– اخبار بین الملل –

چند منبع مطلع در سرزمین‌های اشغالی به خبرنگاران خبرگزاری برگزیده های ایران در غزه اطلاع دادند که با توجه به به‌هم‌ریختگی ذهنی و‌ روانی اکثر فرماندهان نظامی اسرائیلی، برخی فرماندهان آمریکایی هدایت “بعضی از عملیات‌های آنان” را از ابتدای حملات صهیونیست‌ها علیه شهروندان فلسطینی در غزه به‌عهده گرفته‌اند و کنار فرماندهان نظامی اسرائیل حضور دارند.

این منابع گفتند که فشار روانی شدید ناشی از عملیات فوق‌العاده‌ مقاومت فلسطین (طوفان الاقصی) و خسارات بی‌سابقه‌ای که به اسرائیلی‌ها وارد شد، موجب این به‌هم‌ریختگی روانی و ذهنی شده است به‌نحوی که بسیاری از فرماندهان اسرائیلی قادر به تصمیم‌گیری‌ نیستند، ازاین‌رو، عملیات‌های منجر به قتل‌عام شهروندان غزه نیز به‌صورت مشترک (آمریکا و اسرائیل) انجام می‌شود.

بیش از یک‌هزار کودک در نوار غزه به شهادت رسیدند

 

به‌گفته این منابع، برخی از این فرماندهان آمریکایی مشارکت‌کننده در حملات صهیونیست‌ها، همزمان به آنان‌ توصیه می‌کنند که از ورود زمینی به غزه خودداری کنند چراکه احتمال ضربه سنگین‌تر بسیار بالاست و این معرکه، ریسک درستی محسوب نمی‌شود.

به گزارش برگزیده های ایران، ۱۰ روز از  حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه می‌گذرد و وزارت بهداشت این منطقه اعلام کرد که ۲۷۵۰ نفر در این حملات شهید و ۹۷۰۰ تن دیگر زخمی شده‌اند که عمدتاً زنان و کودکان هستند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنان در حال بمباران محله‌های مسکونی و مناطق اطراف بیمارستان‌ها و مدارس هستند که خسارت زیادی به این مراکز غیرنظامی وارد می‌کند. «فرنچسکا آلبایز» گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل این تجاوزات وحشیانه رژیم اشغالگر را کشتار جمعی و توطئه این رژیم برای تخلیه غزه از ساکنان آن و پاکسازی قومی خواند.

جنایت‌های اشغالگران در نوار غزه صرفاً محدود به بمباران مراکز غیرنظامی نیست؛ بلکه حمله به خبرنگاران و اصحاب رسانه، نیروهای دفاع شهری، آمبولانس‌ها و تجهیزات بهداشتی و تیم‌های پزشکی و… نیز همچنان در دستور کار صهیونیست‌ها است و درواقع این‌ها بانک اهداف اسرائیل در غزه به‌شمار می‌روند!

رژیم صهیونیستی در تجاوزات خود متمرکز بر آسیب رساندن به مراکز حیاتی از جمله بیمارستان‌های غزه است و به بمباران مناطق اطراف بیمارستان الشفا و بیمارستان قدس ادامه می‌دهد.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که آمبولانس‌ها به‌دلیل شدت بمباران نمی‌توانند مقابل ساختمان بیمارستان قدس حرکت و امدادرسانی کنند. تاکنون در بیمارستان قدس شهر غزه ۱۱۴ فلسطینی بر اثر شدت جراحات به شهادت رسیده‌اند که شامل ۳۷ کودک و ۴۴ زن است و ۱۲۹ نفر نیز مجروح هستند که همه آنها زن و کودک می‌باشند، ده‌ها شهید نیز به این بیمارستان منتقل شده‌اند که اجساد آنها تکه تکه یا سوخته شده است و قابل تشخیص نیست.

/+

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا