اخبار روز

اختصاصی| مشاور سیاسی دبیرکل حزب‌الله: «طوفان الاقصی» ضعف اطلاعاتی فاجعه‌بار ارتش رژیم صهیونیستی را برملا کرد

اختصاصی| مشاور سیاسی دبیرکل حزب‌الله: «طوفان الاقصی» ضعف اطلاعاتی فاجعه‌بار ارتش رژیم صهیونیستی را برملا کرد

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برگزیده های ایران، سید حسین الموسوی، مشاور سیاسی دبیرکل حزب‌الله لبنان، عملیات «طوفان الاقصی» را شورانگیز و شادی‌بخش قلوب مسلمین توصیف کرد.

الموسوی تصریح کرد که این عملیات که با هدف آزادسازی اسرای فلسطینی صورت پذیرفت، بر این اصل تأکید می‌کند که امت اسلامی از حمایت و یاری ذات اقدس الهی برخوردار است؛ ممکن است که گاهی ضعف و فترت در این امت ظاهر گردد اما این امت تسلیم‌ناپذیر است.

الموسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برگزیده های ایران در بیروت در ادامه افزود: «سال‌های طولانی است که دشمنان علیه فلسطین توطئه می‌کنند تا آن را به زانو در آورند و  از قلوب و افکار آحاد امت اسلامی جدا سازند، اما به‌لطف خداوند متعال و با صبر، استواری و بصیرت ملت فلسطین و حمایت جمهوری اسلامی ایران، شاهد آنیم که امروز  فتح و ظفر در دسترس مجاهدین فلسطین است و در این امر جای هیچ شکی باقی نمانده است.»

وی اضافه کرد: «استکبار جهانی به‌روی نسل‌سومی‌ها شرط بسته بود با این امید واهی که آنها از لحاظ ذهنی از هر آنچه در فلسطین رخ داده است منفک و دورند و دغدغۀ فلسطین را ندارد، لیکن امروز این نسل بار دیگر روحیۀ مقاومت و آرمان فلسطین را احیاء نمود؛ گویی که همین امروز فلسطین به اشغال در آمده است. این نسل مقابل چالش‌هایی که این رژیم غاصب ایجاد کرده است سربلندتر از همیشه ظاهر شده است، در واقع همان‌طور که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله، فرمودند اسرائیل از خانه عنکبوت ضعیف‌تر است و امروز بعینه شاهد درستی این گفتۀ ایشان می‌باشیم».

الموسوی همچنین اشاره کرد که در این عملیات عظیم و بی‌سابقه، مجاهدین فلسطینی از حصار محکمی که رژیم صهیونیستی حول نوار غزه ایجاد کرده بود طی مدت کوتاهی عبور کردند و وارد شهرک‌های غیرقانونی صهیونیستی شدند در حالی که مقامات صهیونیستی ساعت‌ها از ابعاد گستردۀ این عملیات غرورآفرین بی‌خبر بوده‌اند و حتی تا این لحظه نمی‌دانند چه‌تعداد کشته، مجروح و اسیر متحمل شده‌اند.

النخاله: عملیات طوفان الاقصی ضعف رژیم صهیونیستی را بر ملا کرد
الهندی: جهاد اسلامی هم در طوفان الاقصی مشارکت دارد/ اسرائیل هرگز قادر به اشغال غزه نخواهد بود

 

این عملیات گویای ضعف و شکست اطلاعاتی فاجعه‌بار ارتش رژیم صهیونیستی می‌باشد؛ همان ارتشی که ادعا داشتند شکست‌ناپذیر است، اما به‌یاری خداوند متعال، این ارتش در نبرد آزادسازی لبنان و همچنین جنگ ۳۳روزه در ژوئیه ۲۰۰۶ و امروز در عملیات «طوفان الاقصی» به خاک ذلت نشسته است.

الموسوی تأکید کرد: «ما این ظفر و پیروزی عظیم را به امت اسلامی تبریک می‌گوییم و امیدواریم این عملیات گامی برای فتح نهایی باشد. «طوفان الاقصی» این مسئله را به‌خوبی روشن ساخت که عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی  به‌مثابۀ شرط‌بندی به‌روی اسب بازنده است.»

/+

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا