مناطق آزاد

اختصاص بیش از ۱۲ هزار مترمربع زمین به حوزه بهداشت و درمان توسط سازمان منطقه آزاد قشم

اختصاص بیش از ۱۲ هزار مترمربع زمین به حوزه بهداشت و درمان توسط سازمان منطقه آزاد قشم

به گزارش برگزیده های ایران از قشم، دکتر یاسر مرادی ضمن تشکر از نگاه ویژه مدیر عامل محترم منطقه آزاد قشم به زیر ساخت های بهداشت و درمان عنوان کرد: زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع در راستای ساخت دانشکده پزشکی پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در ضلع جنوبی بیمارستان واگذار شده است.

وی همکاری مدیریت املاک و مستغلات منطقه آزاد را قابل تقدیر دانست و افزود : با توجه به حساس بودن جزیره و نیاز به بخش بستری روانپزشکی و همچنین بیماران نیازمند به دیالیز، زمینی به مساحت ۳ هزار و پانصد متر مربع در ضلع جنوبی بیمارستان برای ساخت بخش های روانپزشکی و دیالیز به صورت مجزا اختصاص داده شد .

دکتر مرادی ادامه داد : همچنین به منظور دسترسی بیشتر ساکنین شهر قشم و ضرورت خدمات رسانی بهتر بهداشتی، درمانی و آموزشی، زمینی به مساحت ۳ هزارو پانصد متر مربع برای ساخت مرکز خدمات جامع سلامت شماره دو فارابی و دانشکده بدو خدمت دانشگاه علوم پزشکی در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار گرفته است.

همچنین مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم از اختصاص ۴۷۰ متر زمین پیرامون بیمارستان پیامبر اعظم( ص ) قشم به خیرین از سوی سازمان منطقه ازاد به منظور ساخت همراه سرای بیمار خبر داد.

به گفته دکتر مرادی، این اراضی به صورت رایگان و با حفظ حاکمیت سازمان منطقه آزاد بر اراضی مذکور به منظور ارتقای سطح سلامت و بهداشت مردم نجیب قشم در اختیار شبکه بهداشت قرار گرفته است.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا