کرمانشاه

اختصاص نیمی از ثبت درخواست‌ها در درگاه ملی مجوزهای کرمانشاه به مشاغل خانگی 

اختصاص نیمی از ثبت درخواست‌ها در درگاه ملی مجوزهای کرمانشاه به مشاغل خانگی 

محمود رشیدی اقدم در گفتگو با خبرنگار برگزیده کرمانشاه، در خصوص عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه در درگاه ملی مجوزها از ابتدای سال گذشته تا کنون، اظهار کرد: ٣٧ هزار و ١٣ درخواست صدور مجوز داشتیم.

وی در ادامه افزود: تعداد مجوزهای صادر شده ١٨ هزار و ٧۶١ مورد و تعداد مجوزهای صادر شده مواجهه با تأخیر پنج هزار و ٩۵۴ مورد بوده است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه تصریح کرد: ١٢ هزار و ٢١١ مورد عدم صدور مجوز داشته‌ایم و تعداد درخواست‌های انصرافی توسط متقاضی یک هزار و ٩٣٣ مورد بوده است.

وی گفت: تعداد درخواست‌های در دست بررسی سه هزار و ٣٧٠ مورد و تعداد درخواست‌های در دست بررسی مواجهه با تأخیر ٢ هزار و ٣٠٧ مورد بوده است.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی آمارها ۵٠ درصد مجوزهای ثبت شده در درگاه ملی مجوزها مربوط به مشاغل خانگی است.

وی تأکید کرد: همه متقاضیان دریافت مجوز کسب و کار و یا افرادی که خواهان دریافت مجوز اشتغال هستند می‌توانند صرفاً از طریق درگاه رسمی صدور مجوزها که به صورت الکترونیکی است، اقدام کنند.

وی با اشاره به راه‌اندازی درگاه ملی مجوزها به منظور تسهیل در خدمات‌رسانی به مردم، بیان کرد: در مشاغل ثبت محور مانند مشاغل خانگی و مشاغل صنفی سه روز زمان لازم است.

رشیدی اقدم اضافه کرد: مشاغل تأیید محور در راستای ارجاع به دستگاه‌های تخصصی نیازمند زمان یک هفته‌ای است.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا