Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
اختصاص ۲۰ درصد تسهیلات اعطایی بانک‌ها به بخش مسکن در بودجه سال آینده/ نهضت ملی مسکن در استان‌ها بر عهده استانداران است - خبرگزاری برگزیده های ایران
آذربایجان شرقی

اختصاص ۲۰ درصد تسهیلات اعطایی بانک‌ها به بخش مسکن در بودجه سال آینده/ نهضت ملی مسکن در استان‌ها بر عهده استانداران است

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، حبیب‌الله طاهرخانی امروز در جلسه شورای مسکن آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مسوولیت پیشبرد نهضت ملی مسکن در استان‌ها بر عهده استانداران است، اظهار داشت: تکلیف همه دستگاه‌ها در قانون جهش تولید مسکن مشخص شده و پیشبرد این طرح نیازمند هماهنگی و هم‌افزایی بین همه دستگاه‌هاست.
 
حبیب‌الله طاهرخانی با اشاره به اینکه تأمین زمین، مهم‌ترین چالش طرح‌های مسکن در کشور است، گفت: این موضوع در کلان‌شهرها که دسترسی به اراضی دولتی دشوار است، اهمیت بیشتری دارد و بر این اساس، عرضه مسکن در شهرهای بزرگ، عمدتاً در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده و ساخت مسکن در شهرهای جدید انجام خواهد شد.
 
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور ادامه داد: برای شهر تبریز هم شهرهای جدید سهند و شهریار، بخش قابل توجهی از عرضه مسکن را بر عهده خواهند گرفت که خوشبختانه استقبال خوبی هم از سوی متقاضیان صورت گرفته است.
 
طاهرخانی همچنین از اختصاص ۲۰ درصد تسهیلات اعطایی بانک‌ها به بخش مسکن در بودجه سال آینده کشور خبر داد و متذکر شد: تقسیم کار بین بانک‌ها صورت گرفته و به‌زودی از سوی بانک مرکزی ابلاغ می‌شود.
 
وی تصریح کرد: صندوق توسعه مسکن نیز ظرفیت جدیدی است که در قانون جهش تولید مسکن پیش‌بینی شده و می‌تواند بخشی از نیاز مالی پروژه‌های مسکن برای آماده‌سازی و ایجاد زیرساخت‌ها را تأمین کند.

انتهای پیام/۶۰۰۳۴/س/ی


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا