Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه پاتاوه_ دهدشت/ ۱۸ سال کار و تنها ۱۰ درصد پیشرفت طرح‌ها - خبرگزاری برگزیده های ایران
کهگیلویه و بویراحمد

اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه پاتاوه_ دهدشت/ ۱۸ سال کار و تنها ۱۰ درصد پیشرفت طرح‌ها

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، کیامرث حاجی‌زاده در نشست کارگروه امور زیربنایی گفت: آنچه طی این سال‌ها مغفول مانده و یک نقطه ضعف به شمار می‌رود واگذاری بدون قید و بند زمین، اعطای مجوز و مسائل دیگر است.

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مقرر کردیم سه دستگاه صنعت و معدن، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی طرح‌های واگذاری طی این دو دهه را برای بررسی به کارگروه بیاورند، افزود: میراث فرهنگی طی این سال‌ها به ۴۳ طرح مجوز داده اما ۷ طرح به بهره‌برداری رسیده  این قابل قبول نیست، یک جای کار ایراد دارد.

وی با بیان اینکه وظیفه شورای برنامه‌ریزی و شورای سرمایه‌گذاری شناسایی چنین طرح‌هایی است گفت: به طرحی مجوز داده شده که طی ۱۸ سال فقط ۱۰ درصد پیشرفت داشته است، افرادی که برای سرمایه‌گذاری می‌آیند آنالیز شوند فرمانداران و متولیان به این نکته دقت کنند.

وی با تاکید بر مورد توجه بودن جانمایی، میزان پیشرفت فیزیکی طرح‌ها و توان مالی سرمایه‌گذار افزود: مشکلات کنونی نتیجه عدم توجه به طرح آمایش سرزمین است.

وی از تشکیل کمیته‌ای ذیل کارگروه امور زیربنایی برای بررسی طرح‌ها استقبال کرد و با ذکر دو نکته گفت: کهگیلویه و بویراحمد یک استان کوهستانی است و بحران‌های متعددی از زلزله، طوفان و سیل گرفته تا آتش‌سوزی، کولاک و برف دارد وقتی در این فصل از سرما تذکر می‌دهیم همه دستگاه‌ها پای کار باشند پس پای کار باشید.

حاجی‌زاده عنوان کرد: در اوج برف و باران و کولاک نباید شاهد رنج و زحمت مردم در نتیجه بارش‌ها باشیم تشکر می‌کنم از دستگاه‌ها اما به جد پای کار باشید وقتی استاندار و معاونین از استان خارج نمی‌شوند یعنی در آماده‌باش کامل هستیم.

وی با بیان اینکه مدیرکل مدیریت بحران دستگاه‌ های کم‌کار را معرفی کند از طرفی از آنهایی که پای کار هستند قدردانی شود، گفت: طبق دستور استاندار  برق روستاهایی که قطع شده هر چه سریعتر وصل شد و مسیرهای مسدود شده رفع شود.

وی از شرکت زیرساخت‌ها انتقاد کرد و گفت: جاده پاتاوه_ دهدشت یک جاده ملی و تحت نظارت شرکت زیرساخت است، حدود یک سالی است که برای روشنایی تونل پات این محور مکاتبه شده گفتند طرح اشکالاتی داشته از مدیر خواستیم نظارت کند اما فهمیدیم مدیر  اصلا در استان نیست. نمی‌دانم فلسفه ایجاد این اداره عریض و طویل با ۲۰ نیرو چیست؟!

وی بیان کرد: پروژه پاتاوه_ دهدشت ۲۷ سال پیش کلنگ‌زنی شده اما به دلیل مشکلات اعتباری تاکنون به نتیجه نرسید، در سفر مهر ماه رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد ۵۰۰ میلیارد تومان در قالب اسناد خزانه و اوراق برای تکمیل و بهره‌برداری این پروژه اختصاص داده شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا