ایلام

اختصاص ۲۱ میلیارد ریال به طرح‌های شهید احمدی روشن در ایلام

رضا خورشیدی روابط عمومی بنیاد نخبگان استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: یکی از طرح‌های مهم بنیاد ملی نخبگان، هسته‌های نخبگانی طرح شهید احمدی روشن است که در این طرح استادان خبره دانشگاهی و متخصصان برتر صنعتی با شناسایی مسائل و مشکلات اصلی کشور، هسته‌های نخبگانی مسئله محور را با مشارکت دانشجویان مستعد تشکیل می‌دهند و به صورت علمی و تخصصی در قالب طرحی مشخص و در بازه زمانی معین به حل مسئله واقعی می‌پردازند.

وی ادامه داد: هدف یک هسته نخبگانی، تربیت و آموزش مستعدین در بستر حل یک پروژه واقعی زیرنظر یک یا چند فرد خبره است.

روابط عمومی بنیاد نخبگان استان ایلام گفت: در سال تحصیلی گذشته ۴ طرح از اساتید دانشگاه‌های استان در این طرح تایید شدند و اعتباری بالغ بر دوازده میلیارد ریال جذب استان شد.

خورشیدی ادامه داد: همچنین طی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰؛ هفت طرح از اساتید دانشگاه‌های استان ایلام تایید و اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال به این طرح‌ها تعلق خواهد رفت.

روابط عمومی بنیاد نخبگان استان بیان کرد: اعطای تسهیلات بهره‌مندی از رتبه پژوهشی به استادیاران جوان دانشگاهی (جایزه کاظمی آشتیانی) از دیگر اقدامات اصلی بنیاد ملی نخبگان در مسیر تحقق اهداف اصلی این نهاد به شمار می‌رود.

وی افزود: تسهیلات ویژه مخترعان، نوآوران و تسهیلات ویژه اجتماعات تخصصی غیردانشگاهی (قرآنی، حوزوی، هنری و ادبی) برای مستعدان و نخبگان این حوزه‌ها در نظر گرفته شده است.

رضا خورشیدی، روابط عمومی بنیاد نخبگان استان ایلام در پایان گفت: علاقه مندان جهت مشاهده شیوه نامه‌ها، تسهیلات و حمایت‌های بنیاد و نحوه بهره مندی از آنان می‌توانند به وبگاه این بنیاد به آدرس ilam.bmn.ir مراجعه و یا با شماره ۰۸۴۳۲۲۴۲۰۰۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۰۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا