آذربایجان غربی

اختصاص ۴ میلیارد ریال برای حل مشکل آب شرب روستای ولدیان خوی

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوی توحید احمدی اظهار داشت: مشکل آب شرب روستای ولدیان بخش ایواغلی با نصب تابلو اینورتر و اصلاح شبکه و خط انتقال رفع شد.

وی ادامه داد: آب شرب این روستا از یک دهانه چشمه و یک حلقه چاه تامین می‌شود و با توجه به کاهش بارندگی‌ها و کاهش آب چشمه‌ها و چاه‌ها، این روستا با تنش آبی مواجه می‌باشد.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب  و فاضلاب خوی، تصریح کرد: بنابراین پیرو اقدامات انجام یافته و اصلاح خط انتقال چشمه و اصلاح شبکه توزیع آب کمبود آب روستا مرتفع نشده لذا در خصوص حل مشکل جلسه مشترک شرکت آب و فاضلاب خوی با بخشدار محترم و اعضای شورای اسلامی روستای ولدیان در دهیاری این روستا برگزار شد.

احمدی افزود : صورت جلسه‌ای تنظیم گردید، که اولین بند از صورتجلسه مربوط به بررسی فنی حل مشکل تامین آب روستا بود که بعد از بررسی‌های انجام یافته توسط واحد انرژی و بهره برداری شرکت طرح تعویض الکترو پمپ چاه و همچنین تعبیه دو دستگاه تابلو برق اینورتر چاه و ایستگاه میانی جهت راه اندازی آرام الکترو پمپ‌ها برای کاهش پدیده ضربه قوچ برنامه‌ریزی و اجرایی شد.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خوی، خاطرنشان کرد : با اجرای این طرح و اصلاح شیرهای تخلیه هوای موجود در مسیر، اتفاقات و ترکیدگی ناشی از پدیده ضربه قوچ در خط انتقال  و در نتیجه قطع آب مشترکان به حداقل رسیده و مشکل کمبود و قطعی های مکرر آب اهالی محترم روستای ولدیان مرتفع شد.

گفتنی است روستای ولدیان از روستاهای تحت پوشش شهرستان خوی و با جمعیت حدود ۱۵۷۲ نفر به تعداد ۵۰۰ خانوار در بخش ایواوغلی شهرستان واقع شده است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا