هرمزگان

اختصاص ۸۰ میلیارد ریال اعتبار ملی برای تکمیل ورزشگاه قشم

به گزارش برگزیده های ایران از قشم، علیرضا نصری شامگاه دوشنبه در دیدار معاون اجرایی شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی کشور، گفت: از ظرفیت گسترده ورزش می‌توان به نحو مطلوب در حوزه اقتصاد و کسب و کار محلی بهره گرفت.

وی  به نبود زمین چمن فوتبال استاندارد در قشم اشاره و تصریح کرد: برخورداری قشم از تاسیسات فرودگاهی، بازار و مجتمع‌های تجاری فراتر از سایر شهرستان های استان است و این امتیازات در کنار آب و هوای مناسب و منابع گردشگری طبیعی و دریایی، موقعیت ویژه ای برای برگزاری و میزبانی برنامه‌های ورزشی ملی و فراملی است که جز با کار و تصویب اعتبارات ویژه امکان‌پذیر نمی‌شود.

معاون اجرایی شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی هم در سخنانی بر پیگیری تامین اعتبار تکمیل زیر ساخت های ورزشی قشم تاکید کرد.

شاهین درستکار گفت: اعتبارات خوبی برای این کار در سال آینده پیش بینی شده و تامین و  تکمیل اماکن ورزشی شهرستان قشم در اولویت برنامه های شرکت توسعه قرار دارد.

امروز دوشنبه شاهین درستکار معاون اجرایی شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی کشور، محمد مریخ مدیر منطقه قشم شرکت توسعه و محمود رضا امیاری مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان در سفر به قشم ضمن گفت و گو با فرماندار قشم از برخی تاسیسات ورزشی در دست ساخت بازدید کردند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا