سمنان

ادارات برتر استان سمنان در امر نماز چطور انتخاب شدند؟

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، حجت‌الاسلام محمدرضا شمس‌الدین، رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان روز پنج‌شنبه در اجلاسیه استانی نماز و آیین تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر استان سمنان در امر نماز که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور در حسینیه شهدای سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: همه دستگاه‌های اداری و مدیران کلی که فرهنگ نماز را در استان سمنان ترویج می‌دهند، می‌ستاییم و از خدمات آنها سپاسگزاریم؛ اما برای تقدیر از برترین‌ها در این اجلاسیه، فرایندی مشخص شده بوده که باید به آن توجه شود.

او گفت: اسامی‌ای که امروز اعلام می‌شود، قطعاً به این معنا نیست که دیگران کم‌کار بوده‌اند و برترین‌ها بر اساس شاخص‌هایی که در اختیار قرار داده شده و طبق اسناد بالادستی و تفاهم‌نامه‌های سازمان‌های کشوری همه دستگاه‌ها با ستاد اقامه نماز مشخص شده‌اند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان اضافه کرد: ابتدا بر اساس خودارزیابی‌ای که مدیران کل دارند، موارد اعلام می‌شود و شورای داوری با حضور نمایندگانی از بخش‌های مختلف، مسائل را ارزیابی می‌کنند و من تنها یک رأی دارم و نقشی در ارزیابی‌ها ندارم.

شمس‌الدین گفت: سامانه «سجاد» در نهایت همه موارد را ارزیابی می‌کند و ما تنها خروجی نتایج را اعلام می‌کنیم.

او بیان کرد: این نتایج به معنای کم‌کاری سازمان‌های دیگر نیست؛ اما چون ممکن است فعالیت‌های آنها در سامانه مربوطه بارگذاری نشده باشد، نمی‌توانیم به‌عنوان برترین‌ها در خدمت آنها باشیم.

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان همچنین درباره فعالیت‌های ائمه جماعات گفت: فعالیت‌هایی که ائمه جماعات دارند، باعث این می‌شود که نماز جماعت به‌خوبی در استان شکل گیرد و تعیین برترین‌های این بخش هم دارای شاخصه‌هایی است که بر اساس آنها ارزیابی می‌شوند.

شمس‌الدین بیان کرد: بسیاری از ادارات در دوران شیوع کرونا، نماز را برپا داشتند و مراکز نظامی حتی یک روز هم نماز را تعطیل نکردند و از این‌رو، از آنها سپاسگزاریم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا