اخبار روز

ادامه ترورهای خیابانی در رژیم صهیونیستی؛ این بار موتورسیکلت منفجر شد

ادامه ترورهای خیابانی در رژیم صهیونیستی؛ این بار موتورسیکلت منفجر شد

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه عبری خبرگزاری برگزیده های ایران، روزنامه عبری‌زبان یدیعوت آحارانوت در گزارشی در این رابطه اعلام کرد، یک جوان ۳۰ساله بر اثر انفجار بمبی که داخل موتورسیکلتش جاسازی شده بود از پای در آمد.

به‌نوشته این رسانه عبری‌زبان حادثه در خیابان شیمون پرز شهر اور یهودا یکی از شهرستان‌های منطقه تل‌آویو رخ داد و شدت انفجاری به‌حدی بود که به‌محض رسیدن امدادگران مرگ قربانی حادثه را تأیید کردند.

به‌گفته منابع پلیس، در رابطه با چرایی وقوع این حادثه که در خیابان شیمون پرز اور یهودا رخ داد، آنها تحقیقات خود را در رابطه با علت وقوع آن ادامه می‌دهند اما شواهد و قراین فعلی نشان می‌دهند که این حادثه نیز یک حادثه جنایی است.

گفتنی است این چندمین عملیات تروری است که طی چند روز اخیر در فلسطین اشغالی انجام شده است و رسانه‌های صهیونیستی اجازه پرداخت خبری به آن را پیدا می‌کنند، در حالی که دیروز نیز انفجار یک بمب در تل‌آویو یک نفر از صهیونیست‌ها را هدف گرفته بود.

پلیس در پی وقوع این حادثه خیابان‌های منتهی به محل وقوع آن را بست، تا اطلاعات و تصاویر این انفجار به شبکه‌های اجتماعی منتقل نشوند.

از سوی دیگر اهالی الرمله نسبت به سیاست یک بام و دو هوای رژیم صهیونیستی حتی در نحوه تعامل با مجرمان یهودی و غیریهودی اعتراض کردند.

رسانه‌ها به نقل از اهالی محلی الجواریش که یکی از قربانیان تیراندازی و انفجار دیروز عضو آن است اعلام کردند، از دیشب نظامیان صهیونیست در حال بازداشت تعداد زیادی از اهالی این منطقه هستند.

به‌گفته اهالی بعد از آن‌که در انفجار دوشنبه‌شب رهبر یکی از باندهای تبهکار که یک یهودی است، در انفجاری کشته شد، نیروهای امنیتی صهیونیست به محله آنها یورش برده تعداد زیادی از جوانان آن را بازداشت کردند، علت اصلی این اقدام از نگاه اهالی یهودی بودن فرد کشته‌شده است، در حالی که در صورتی که یکی از فلسطینیان ۱۹۴۸ قربانی باندهای تبهکار شود، سرویس‌های امنیتی اسرائیلی هیچ واکنشی نسبت به آن صورت نمی‌دهند.

تداوم ناامنی در رژیم صهیونیستی: انفجار و تیراندازی باز هم از صهیونیست‌ها قربانی گرفت+فیلم
ناامنی در اسرائیل همچنان ادامه دارد + فیلم
ناامنی در رژیم صهیونیستی؛ بدن نیمه‌جان یک شهرک‌نشین در قدس پیدا شد

/*+

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا