Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
ادامه گسترش سویه جدید کرونا در ژاپن - خبرگزاری برگزیده های ایران
سلامت

ادامه گسترش سویه جدید کرونا در ژاپن

به گزارش برگزیده های ایران از این شبکه ژاپنی، ششمین استان هم سرایت این سویه درون جامعه را گزارش کرده است، در حالی که جدیدترین فردی که با منشا نامعلوم به اومیکرون مبتلا شده است روز دوشنبه در استان هیروشیما شناسایی شد.

مقامات ژاپن می گویند که این فرد به خارج از کشور سفر نکرده بود و مشخص نیست که منشا ابتلای او از کجا بوده است. در حال حاضر، این شخص فقط علائم خفیف دارد.

ژاپن ۲۱۴ مبتلای دیگر به سویه اومیکرون را روز دیروز در سراسر کشور تایید کرد. مقامات می گویند که ۴۴ نفر از این بیماران در شرایط حاد قرار دارند.
البته تاکنون هیچ مورد مرگی تا این روز گزارش نشده است.

با این وجود، مقامات کلانشهر توکیو روز دوشنبه محل های انجام آزمایش رایگان کرونا را به ۱۸۰ مکان از جمله داروخانه ها گسترش دادند.

روز شنبه، مسئولین در توکیو ارائه آزمایش رایگان کرونا برای کلیه ساکنانی که می خواهند آزمایش بدهند، حتی افراد بدون علائم، را شروع کردند. این خبر پس از آن اعلام شد که روز جمعه اولین مورد انتقال سویه اومیکرون با منشاء نامعلوم در توکیو گزارش شد.

مسئولین می گویند با افزایش محل های آزمایش، روزانه امکان گرفتن حدود ۳۰ هزار تست کرونا وجود دارد.

آزمایش رایگان کرونا برای ساکنان توکیو است. البته این آزمایش شامل حال افراد دیگر هم می شود: مثلا کسانی که به دلایل پزشکی یا پایین بودن سن نمی توانند واکسن بزنند. در ژاپن کودکان زیر ۱۲ سال نمی توانند واکسن بزنند.

افراد می توانند بین آزمایش پی سی آر و یا آزمایش آنتی ژن انتخاب کنند. نتیجه آزمایش پی سی آر ممکن است همان روز و یا بعدا آماده شود ولی نتیجه آنتی ژن ظرف حدود ۱۰ دقیقه قابل دریافت است.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا