مرکزی

ادامه یکه‌تازی ساوجی‌ها در لیگ برتر فوتسال کشور

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ساوه، هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز با ۵ دیدار برگزار شد که در یکی از این دیدارها تیم فوتسال سن ایچ ساوه در ورزشگاه فجر این شهر پذیرای سپاهان اصفهان بود.

بازیکنان سن‌ایچ که ۶ هفته اخیر را با برد سپری کرده بودند با روحیه‌ای بالا و تهاجمی پا به میدان مسابقه گذاشتند و در نیمه اول موفق شدند با ارائه یک بازی حساب شده توسط علی مروتی و محمد بیاتی بازیکن سپاهان که به اشتباه دروازه خودی را باز کرد ۲ گل به ثمر برسانند.

در نیمه دوم هم ساوجی‌ها بودند که کار را تهاجمی آغاز کرده و موفق شدند توسط وحید ندری به گل سوم دست پپیدا کنند. در ادامه اما حسن‌نژاد بازیکن سپاهان موفق شد یکی از گل‌های خورده شده را جبران کند و بازی را سه بر یک کند. 

سن‌ایچی‌ها دست از حملات خود برنداشتند و موفق شدند توسط علی رستمی و طه نعمتیان به گل‌های بعدی دست پیدا کنند. 

بابک نصیری از سپاهان نیز در واپسین دقایق بازی موفق شد یکی دیگر از گل‌های خورده تیم خود را جبران کند تا بازی با نتیجه ۵ بر ۲ به سود ساوجی‌ها به اتمام برسد.

شاگردان حسن‌زاده با کسب هفتمین برد متوالی خود با ۲۱ امتیاز با اقتدار در صدر جدول جای گرفته‌اند و خود را برای دیدار هفته بعدی در روز جمعه ۱۴ آبان مقابل مقاومت البرز در شهر کرج آماده می‌کنند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا