اخبار ورزشی

ادعای بزرگ رسانه اسپانیایی در خصوص بارسلونا

ادعای بزرگ رسانه اسپانیایی در خصوص بارسلونا

به گزارش خبرگزاری برگزیده؛ به گزارش سایت اسپورت و به ادعای کوپه، نتیجه دادگاه پرونده نگریرا مشخص شده و در آن بارسلونا از اتهاماتی که در رابطه با خرید داور، تبانی و فساد ورزشی وجود داشته، تبرئه شده است. قاضی خواکین آگیره که مامور رسیدگی به پرونده نگریراست، نتیجه گرفته و روشن ساخته که هیچ نشانه‌ای نمی‌بیند که بارسا توانسته باشد از طریق داور سابق، روی نتایج بازی‌ها تاثیر گذاشته باشد و بارسلونا داوران را خریده باشد.

سند نتیجه گیری واضح است و می‌گوید که می‌توان ثابت کرد که انریکه نگریرا در آن زمان مسئولیتی در نایب رئیسی کمیته داوران نداشته و بنابراین او نمی‌توانسته در نتایجی که ادعا می‌شود دست برده و آنها را تغییر دهد. به عبارتی قاضی این پرونده بارسلونا را از اتهام پرداختی‌ها به نگریرا برای کسب نتایج بهتر و جهت‌گیری داوران تبرئه می‌کند.

دادگاه تاکید می‌کند که هیچ مدرکی دال بر اینکه می‌تواند نتایج را تحت تاثیر قرار دهد، وجود ندارد و اضافه می‌کند که پس از بررسی تمام سوابق بانکی، هیچگونه پرداختی به هیچ داوری ثابت نشده است. در واقع، قاضی تصریح می‌کند که پرداخت احتمالی به اشخاص ثالث، قابل اثبات نیست و آنها نمی‌توانستند روی نتایج تاثیر بگذارند. بنابراین مدرکی درباره فساد داوری بارسلونا وجود ندارد. گفتنی است بارسلونا به مدت ۱۷ سال از ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۸ پرداخت مبالغی با مقاصدی نامعلوم به حساب انریکه نگریرا، رئیس کمیته داوران اسپانیا و پسرش متهم شده بود.

ادعای بزرگ رسانه اسپانیایی در خصوص بارسلونا

۲۵۷ ۲۵۱

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا