قم

ارائه آثار جامعه‌المصطفی با تخفیف ویژه به پژوهشگران در قم

به گزارش برگزیده های ایران از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی نوبخت در نشست خبری که امروز به مناسبت هفته پژوهش در ساختمان مرکزی جامعه المصطفی برگزار شد، با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ مرکز در نمایشگاه هفته پژوهش جامعه المصطفی حضور می‌یابند، اظهار کرد: این مراکز با محوریت آثار فاخر سه سال گذشته دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند که ۱۲۰ مورد از این آثار طی یک سال اخیر به دست آمده است.

وی یکی از ویژگی‌های نمایشگاه هفته پژوهش جامعه‌المصطفی را حضور اهل سنت دانست و اضافه کرد: آثار پژوهشی اهل‌سنت نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

دبیر اجرایی هفته پژوهش جامعه‌المصطفی از فعالیت غرفه نشریات علمی جامعه المصطفی یاد کرد و گفت: برای نمایندگی‌های خارج از کشور المصطفی غرفه‌ای در نظرگرفته شده است تا بازدیدکنندگان با آثار تولید شده در خارج از کشور آشنا شوند.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰ نشست علمی و تخصصی در نمایشگاه هفته پژوهش برگزار می‌شود که از جمله آن‌ها برنامه نقد کتاب است.

نوبخت از بررسی نقش پژوهش در تقویت وحدت و تقریب میان مذاهب اسلامی به‌عنوان موضوع یکی از نشست‌های هفته پژوهش یاد کرد و گفت: شماره تلفن ۳۶۵۰۰۱۲۰-۰۲۵ برای انجام هماهنگی ویژه مراکز پژوهشی، علمی، فرهنگی و آموزشی درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه آثار مورد نیاز پژوهشگران در نمایشگاه هفته پژوهش با ۴۰ تا ۷۰ درصد تخفیف به آن‌ها ارائه می‌شود، افزود: مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی بیش از چهار هزار اثر تالیفی و ترجمه  در ۴۲ زبان مختلف دارد و نیاز بسیاری از اندیشمندان و دانش‌پژوهان را تامین می‌کند.


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا