اردبیل

ارائه تخفیفات به توسعه مسکن در راستای جهش تولید مسکن است

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، محمود صفری شامگاه امروز در یازدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اردبیل در دفاع از لایحه ارائه تخفیفات به ساخت و ساز تعداد ۷۰۰ واحد مسکونی از سوی شرکت توسعه مسکن برای اقشار کم‌درآمد در سطح شهر اردبیل، اظهار کرد: ارائه این تخفیفات برای توسعه مسکن در حکم سرمایه‌گذاری است و با هدف حمایت از منافع قشر آسیب‌پذیر این تخفیفات ارائه می‌شود.

وی افزود: توسعه مسکن در راستای ایجاد مسکن که جز شرکت‌های زیر مجموعه بنیاد مسکن و در جهت محرومیت‌زدایی فعالیت می‌کند و نمی‌توان توسعه مسکن را یک بنگاه اقتصادی متصور شد.

شهردار اردبیل بیان کرد: حمایت شهرداری در ارائه بخشودگی‌ها و تخفیف عوارض به توسعه مسکن، علاوه بر رونق و جهش تولید مسکن در جهت محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال از لحاظ پیشگیری از نیمه تمام ماندن پروژه نیز به نفع شهر و شهروندان خواهد بود.

شهردار اردبیل مواردی همچون توافق صورت گرفته در رابطه با تحویل شهرک محل ساخت واحد‌های جدید به شهرداری را از دیگر دستاوردهای مهم همراهی شهرداری با شرکت توسعه مسکن برشمرد و گفت: همین توافق نیز با هدف ایجاد تسهیل در امر ارائه خدمات شهری مطلوب‌تر شهرداری به شهروندان ساکن در شهرک‌های نوساز صورت گرفته است.

ابلاغ بخشنامه بخشودگی ۵۰ درصد از عوارض مسکن ملی

صفری در خصوص عملیاتی شدن طرح مسکن ملی در اردبیل گفت: بخشنامه بخشودگی ۵۰ درصد عوارض مسکن ملی از سوی وزارت شهرسازی ابلاغ شده است و با شروع اقدام مسکن ملی عملیاتی خواهد شد.

صفری در رابطه با اضافه کاری کارکنان شهرداری گفت: باید میان شخصی که وظایف خود را به نحواحسن انجام می‌دهد با شخصی که در انجام وظایف کوتاهی می‌کند تفاوت قائل شد و در جهت تداوم این حس وظیفه‌شناسی باید انگیزه و مشوق‌های کافی را ایجاد کرد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا