هرمزگان

ارائه خدمات درمانی گروه‌های جهادی در بخش لیردف جاسک

به گزارش برگزیده های ایران از لیردف جاسک، حسن پورجوپاری اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این مرکز ارائه خدمات ضروری در حوزه سلامت به محرومان و نیازمندان است که این بار به همت جهادگران مرکز فرهنگی جهادی بقیه الله (عج) در راستای رفع محرومیت بهداشتی و درمانی نیازمندان بخش لیردف شهرستان جاسک اقدامات ارزشمندی ارائه شد.

پورجوپاری با اشاره به اینکه هزینه‌های دندانپزشکی در ایران بسیار بالا است و بسیاری از افراد محروم و نیازمند توانایی مالی برای درمان ندارند، عنوان کرد: در این راستا مرکز فرهنگی جهادی بقیه الله (عج) طرح ویزیت رایگان بیماران محروم و نیازمند را در رشته‌های دندانپزشکی، پزشکی داخلی، متخصص زنان، سونوگرافی و جراحی اورولوژی را برگزار کرد.

 

مدیر مرکز فرهنگی جهادی بقیه الله (عج) با بیان اینکه محرومین و نیازمندان توسط گزارشات میدانی، مردمی و درخواست های مسئولین محلی شهر و شهرستان شناسایی و نوبت‌دهی می‌شوند، اظهار کرد: در این طرح بیش از ۲۳۰۰ نفر از مردم بخش لیردف از توابع شهرستان جاسک ویزیت رایگان شدند.

پورجوپاری در پایان با تاکید بر اینکه بیش از ۵۲ نفر کادر درمانی پزشکی متخصص به مدت ۱۰ روز در این طرح ما را یاری و همراهی کردند، خاطرنشان کرد: در نظر داریم تا در آینده نزدیک با افزایش این طرح در دیگر رشته‌های پزشکی به محرومان ارائه خدمات داشته باشیم.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا