آذربایجان شرقی

ارابه مرگ همچنان در جاده‌های آذربایجان‌شرقی می‌تازد/ افزایش ۱۸ درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، علی صفایی‌فرد با بیان اینکه در نیمه نخست امسال ۴۷۰ نفر به علت حوادث ناشی از تصادفات رانندگی در استان جان خود را از دست دادند، اظهار داشت:  این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که تعداد کشته‌ها ۴۰۰ نفر بود حدود ۱۸ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: از مجموع تلفات حوادث رانندگی در طی این مدت ۳۷۳ نفر مرد و ۹۷ نفر زن بودند که هرکدام به ترتیب ۱۰ و ۶۲ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان با اعلام اینکه در شهریورماه امسال ۸۹ نفر بر اثر حوادث رانندگی در استان جان خود را از دست دادند گفت: این آمارهم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است که ۶۸ نفر از آنان مرد و ۲۱نفرزن بوده است.

صفایی‌فرد افزود: در شش ماهه اول امسال تعداد مصدومان حوادث رانندگی مراجعه کننده به ادارات پزشکی قانونی استان ۸ هزار و ۴۵۶ نفر بوده است که از این تعداد ۶ هزار و ۳۱۵ نفرمرد و ۲هزار و ۱۴۱ نفر زن بودند، این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که تعداد مصدومین حوادث ترافیکی ۷هزار و ۹۲۱ نفر گزارش شده بود حدود ۷ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: همچنین در شهریور امسال نیز یک هزار و ۶۵۵ نفر در اثر حوادث رانندگی مصدوم و به ادارات پزشکی قانونی مراجعه کردند که در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته که یک هزار و ۵۷۵ نفر بوده حدود پنج درصد افزایش نشان می‌دهد.

صفایی‌فرد اضافه کرد:  تعداد کل تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در طی سال ۹۹ در استان ۷۱۵ نفر بود که از این تعداد ۱۰۹ نفر زن و ۶۰۶ نفر مرد بوده است. مصدومان این حوادث نیز درسال ۹۹ بالغ بر ۱۴ هزار و ۲۵ نفر گزارش شده است که ۳ هزار و ۴۲۹ نفر از آنان زن و۱۰ هزارو ۵۹۶ نفر مرد هستند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/ص


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا