اردبیل

اردبیل صاحب نهمین کتابشهر ایران می‌شود/ اجرای پارسا خائف در افتتاحیه کتابشهر اردبیل

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، به نقل از روابط عمومی کتابشهر ایران، آئین افتتاح «کتابشهر اردبیل» روز چهار‌شنبه ۱۲ آبان ماه برگزار خواهد شد.

در این مراسم که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد، علاوه‌ بر جشن امضای کتاب‌های خانم مژده لواسانی، پارسا خائف هنرمند نوجوان اردبیلی نیز قطعاتی را برای حاضران اجرا می‌نماید.

فروشگاه «کتابشهر اردبیل» که نهمین فروشگاه زنجیره‌ای عرضه کتاب و محصولات فرهنگی مجموعه کتابشهر در سطح کشور بوده، در میدان ارتش واقع شده که در مساحتی بالغ بر ۱۷۰ مترمربع، بیش از ۳۰۰۰ عنوان کتاب در اختیار علاقه‌مندان قرار داده و دارای بخش‌های کودک و نوجوان، لوازم‌التحریر، هدایای فرهنگی، کافه و بازی‌های فکری کودک،‌ نوجوان و بزرگسال است.

پیش از این نیز ۸ شعبه از فروشگاه‌های این مجموعه در شهرهای مختلف افتتاح شده و همچنین شعب نیشابور، کرج و ایلام در آینده نزدیک به صورت رسمی افتتاح خواهند شد.

کتابشهر تلاش می‌کند علاوه‌ بر عرضه کتاب و محصولات فرهنگی، به‌عنوان پاتوقی برای گردهمایی‌ علاقه‌مندان فرهنگ و ادبیات، زمینه را برای آموزش مهارت‌های مختلف در قالب کارگاه‌ها فراهم نماید. علاقه‌مندان به کتاب جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی ketabshahrco.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا