Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
اردبیل عطر شهادت گرفت؛ پیکر مطهر شهید «علی میرعلیزاده» پس از سال‌ها به اردبیل بازگشت - خبرگزاری برگزیده های ایران
اردبیل

اردبیل عطر شهادت گرفت؛ پیکر مطهر شهید «علی میرعلیزاده» پس از سال‌ها به اردبیل بازگشت

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، پیکر مطهر شهید «علی میرعلیزاده» از شهدای دوران دفاع مقدس پس از سال‌ها چشم‌انتظاری دقایقی پیش از طریق فرودگاه وارد اردبیل شد.

پیکر این شهید بزرگوار بعد از مراسم تشریفات نظامی و ادای احترام، با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مسؤولان استان، خانواده شهدا و ایثارگران و قشرهای مختلف مردم مورد استقال قرار گرفت.

 

ذکی الله خوشبخت از رزمندگان دوران دفاع مقدس در مراسم استقبال از شهید علی میرعلیزاده با اشاره به اقدامات ارزشمند این شهید بزرگوار در سال‌های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: امروز حضور یکی از فرزندان غیور استان اردبیل و شهرستان مشگین شهر، عطر شهادت را در سطح استان پراکنده کرد.

وی افزود: شهدای ما خداباور بوده و با اتکا به پروردگار متعال در مقابل دشمنان ایستادند و نهایتا به پیروزی دست یافتند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: همانگونه که شهدا با ایثار و گذشت و فداکاری و با ایمان راسخ در مقابل دشمنان ایستادند، امروز نیز ما وظیفه داریم در مقابل جنگ نرم، جنگ اقتصادی و جنگ رسانه‌ای دشمن خود را مجهز کرده و با ایمان راسخ ایستادگی کرده و در این عرصه‌ها هم پیروز شویم.

 

پیکر این شهید بزرگوار پس از برگزاری مراسم و تشریفات نظامی به سمت شهرستان‌ مشگین شهر اعزام شد تا پس از برگزاری مراسم شبی با شهدا روز شنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در منطقه احمدآباد شهرستان مشگین شهر تشییع و به خاک سپرده شود.

 

گفتنی است؛ علی میر علی زاده سال ۱۳۳۲ در روستای احمد آباد مشگین شهر در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد.وی فرزند بزرگ خانواده و در کار‌های کشاورزی و دامداری کمک حال پدر و مادر بود، علاوه بر آن در کار‌های روستا از کمک به اقوام و ساکنین دریغ نمی‌کرد و همواره پیش‌قدم می‌شد.

علی میر علی‌زاده سال ۱۳۵۶ لباس دامادی به تن کرد و ثمره ازدواجش یک فرزند پسر است. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سال ۱۳۵۸به عضویت رسمی سپاه در آمد و لباس مقدس سبز سپاه را به تن کردند.

شهید علی میرعلی زاده یکی از پایه‌گذاران سپاه پاسداران در مشگین شهر بود. بعد از شروع جنگ تحمیلی در سپاه اردبیل و تبریز ادامه خدمت داد و سال ۱۳۶۱ راهی کردستان شد و سرانجام در درگیری با حزب منحله دمکرات در شهر پیرانشهر شربت شیرین شهادت را نوشید.

 

 

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا