خراسان رضوی

ارزشیابی دانش آموزان متوسطه اول و دوم به صورت حضوری برگزار می شود

به گزارش برگزیده های ایران به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، رضا صابری تولایی در تشریح نحوه ارزشیابی دانش آموزان خاطرنشان کرد: ارزشیابی تحصیلی بخشی از فرآیند آموزش است. ارزشیابی دی ماه امسال تابعی از شرایط آموزشی در مدارس است و در مدارسی که آموزش به شیوه حضوری ارائه می شود ارزشیابی نیز به شیوه حضوری اجرا خواهد شد.

وی افزود: با توجه به بهبود شرایط و عدم وجود شهرستان قرمز در استان خراسان رضوی کلیه امتحانات نوبت اول در استان به شکل حضوری برگزار خواهد شد. این ارزشیابی در متوسطه اول و دوم به صورت حضوری و در دیماه  برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در دی ماه امتحانات برای دو دسته از دانش آموزان برگزار خواهد شد: دسته اول امتحانات سراسری و نهایی و هماهنگ استانی  دانش آموزانی که در خرداد و شهریور ماه موفق به کسب نمره قبولی نشده‌اند و دسته دوم امتحانات داخلی مدرسه که با محوریت معلم مربوطه فرآیند ارزشیابی اجرا می‌شود.

صابری تولایی افزود: ارزشیابی دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم در هر شرایطی به صورت حضوری برگزار خواهد شد. ارزشیابی دروس عمومی هنرستان ها همانند مقطع متوسطه نظری و ارزشیابی دروس عملی نیز در اختیار دبیر مربوطه خواهد بود.

وی در ادامه گفت: در فرآیند ارزشیابی نوبت اول دانش آموزان، امتحانات هماهنگ حتی به شکل محدود و در داخل یک مدرسه هم برگزار نخواهد شد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تاکید کرد: هیچ بخشی از کتب درسی دانش آموزان برای امتحانات نوبت اول حذف نخواهد شد.

وی افزود: با توجه به تاخیر در فرآیند آغاز آموزش حضوری، تاکید می‌شود در ایام امتحانات نوبت اول حتی المقدور از تعطیلی فرآیند آموزش دانش‌آموزان خودداری گردد. ضمنا واکسیناسیون دانش آموزان شرط حضور آنها در جلسات امتحان محسوب نمی شود.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا