کرمانشاه

ارسال محصولات فرهنگی قرارگاه شهید سلیم قنبری به سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه، رسول بهرامی‌پور امروز در مراسم ارسال محصولات فرهنگی قرارگاه شهید سلیم قنبری به سراسر کشور، اظهار داشت: با توجه به اینکه قاضی و حقوقدان بسیجی شهید سلیم قنبری به عنوان شهید شاخص کشوری سازمان بسیج حقوق‌دانان در سال ۱۴۰۰ معرفی شده است.

وی گفت: در اجرای مصوبات قرارگاه شهید سلیم قنبری محصولات فرهنگی مربوط به این شهید والامقام شامل کتاب، قاب، پوستر، بروشور و زندگی‌نامه با هزینه‌ای قریب به ۲ میلیارد ریال تهیه شده و امروز با همکاری اداره‌کل پست استان به سراسر کشور ارسال خواهد شد.

مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه افزود: هدف از این اقدام فرهنگی زنده نگهداشتن یاد و خاطره این شهید بزرگوار و معرفی وی به جامعه حقوقی، قضایی و تقنینی کشور است.

مدیرکل پست استان کرمانشاه نیز، اظهار داشت: در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهید سلیم قنبری به عنوان شهید شاخص کشوری سازمان بسیج حقوق‌دانان این محصولات فرهنگی را به سراسر کشور ارسال خواهیم کرد.

حمیدرضا فتاح افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته بین اداره کل پست و سازمان بسیج حقوق‌دانان، این محصولات فرهنگی به ۳۱ استان کشور، بسیج قوه قضاییه، سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور، ۳۱ سازمان و نهاد مرکز استان و ۱۴ شهرستان استان ارسال خواهد شد.

گفتنی است، در این مراسم اولین بسته از محصولات فرهنگی شهید سلیم قنبری به همسر مکرمه این شهید والا مقام اهدا شد.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا