کرمانشاه

ارسال ۱۲۰۰ بسته‌ گوشت از قم به کرمانشاه/ میان محرومان استان توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه، حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور اظهار داشت: طی ۲ سال گذشته کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه در راستای رزمایش «مواسات و همدلی» ۱۶ تُن نذورات قربانی (گوشت گرم گوسفندی) تهیه و در میان مردم مناطق محروم استان توزیع کرده است.

وی افزود: یک‌ هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی یک و نیمی کیلویی در قالب نهمین مرحله رزمایش «مواسات و همدلی» بزودی در مناطق محروم استان توزیع خواهد شد.   

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در تداوم طرح نذر قربانی اول ماه قمری که توسط موسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود، محموله یک هزار و ۲۰۰ بسته‌ای گوشت به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان به کرمانشاه ارسال شده که به زودی در قالب نهمین مرحله رزمایش «مواسات و همدلی» در مناطق محروم استان توزیع می‌شود.

وی یادآور شد: این محموله ویژه ماه جمادی‌الاول و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) است، که این نوبت در میان مردم ساکن در مناطق محروم و حاشیه‌ای شهر کرمانشاه و شهرهای سنقر و کرندغرب توزیع خواهد شد.

کلات‌پور تاکید کرد: ذبح و بسته‌بندی گوشت گرم گوسفندی در شرایط کاملا بهداشتی و استاندارد به منظور رساندن نذورات مردمی در بهترین و با کیفیت‌ترین شکل به دست محرومان انجام شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: تمام مراحل اعم از شناسایی و ثبت اسامی خانواده‌های عزتمند و آسیب‌دیده از کرونا در سامانه موسسه حضرت خدیجه(س)، توزیع و راستی‌آزمایی به منظور نظارت بر اجرای درست طرح و رسیدن نذورات به محرومین واقعی با نظارت موسسه و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور صورت می‌گیرد.

وی همچنین از پیش‌بینی سامانه پیامکی به شماره ۲۰۰۰۰۳۰۳ در راستای ارتباط محرومین با خیرین و ثبت بازخورد از نحوه توزیع، سلامت و کیفیت بسته ها، تکریم محرومانِ بهره‌مند از این طرح و ارایه نظرات و دل نوشته های خانواده‌ها خبر داد.

 کلات‌پور با دعوت از عموم مردم و خیرین استان برای مشارکت در این طرح، اضافه کرد: شماره کارت به نام موسسه حضرت خدیجه به شماره ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۵۶۶۶۶۶۶ و قسمت کمک های نقدی در وب سایت این موسسه به آدرس khadije.com به صورت ۲۴ ساعته و آنی جهت مشارکت در این طرح خیرخواهانه مهیا است.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا