لرستان

اروپایی‌ها به عنوان جاده صاف‌کن آمریکا عمل می‌کنند/ ایران بر مواضع به حق خود استوار است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خرم‌آباد، سیدحمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس با اشاره به بیانیه ضد ایرانی تروئیکای اروپایی ها بیان کرد: در دوران تحریم و گفتگوهایی که بین ایران و غرب بوده همیشه آمریکا و اروپا نقش پلیس بد و خوب را اجرا می‌کنند، صدور چنین بیانیه‌ای بین آمریکا و اروپا هماهنگ شده است برای اینکه ایران را در شرایط سختی قرار دهند همیشه پیش شرط ها و بیانیه‌هایی صادر می‌کنند، آن‌ها امتحانشان را پس داده‌اند.

وی ادامه داد: زمانی که آمریکا با قلدری تمام برجام را ترک کرد اروپا جسارت اظهارنظر در این باره را نداشتند، اکنون ایران می‌گوید عضوی که خارج شده بدون قید و شرط به برجام برگردد و به تمام تعهداتش عمل کند چرا که معاهدات بین المللی به امضا شخص نمی‌رسد بلکه کشوری متعهد می‌شود. در این شرایط اروپایی‌ها حق را به ایران نمی‌دهند.

وی اظهار داشت: اروپا از ابتدا تاکنون جسارت اظهارنظر در مقابل غرب و در رأس آن آمریکا را نداشته و همیشه به عنوان جاده صاف کن آمریکایی‌ها عمل کرده و هر دستوری که آمریکایی‌ها دارند اروپایی‌ها به آن عمل می‌کنند.

کاظمی بیان کرد: در آستانه مذاکرات می‌خواهند همان نقش را ایفا کنند شرط و شروط هایی را بیان کنند با توجه به اینکه ایران تا پایان در برجام بود باید اروپایی‌ها نقش خود را نشان دهد و به عنوان طرفی از برجام با عضو خارج شده از این توافق برخورد کنند تا به تمام تعهداتش عمل کند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: اروپایی‌ها توان برخورد با آمریکا را ندارند اما ایران باید بر روی موضع حق خود استوار بایستد.

پایان پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا