هرمزگان

از اجرای عملیات توسط پهپادهای تهاجمی تا دفاع قاطع و مستحکم

به گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس، سردار سرتیپ‌ دوم پاسدار حمید سرخیلی سخنگوی بخش زمینی رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۷ سپاه ظهر امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای در حاشیه برگزاری سومین روز این رزمایش اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای اجرای تمرینات سالیانه اقدام به برگزاری رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۷ کرده‌است.

وی افزود: امروز در روز سوم این رزمایش یگان‌های نزسا به اجرای عملیات می‌پردازند و در منطقه‌ی ساحلی خلیج‌فارس دفاع قاطع و مستحکم در سواحل علیه دشمن متخاصم را تمرین می‌کنند.

سردار سرخیلی در ادامه تصریح کرد: در این مرحله از رزمایش عملیات نیروهای ویژه صابرین برای انجام ضربه به دشمنانی که از مبادی مختلف قصد نفوذ دارند انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که در بخش اول رزمایش عملیات ضد هلی‌برن و دفاع از سواحل به‌خوبی انجام شد، گفت: در این رزمایش ترکیبی از دسته‌ها به اجرای تمرین می پردازند و سلاح‌های متعددی در حوزه‌های مختلف توپ‌خانه، زرهی، موشکی و پهپادی به اجرای عملیات می‌پردازند.

سخنگوی بخش زمینی رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۷ در پایان تاکید کرد: نیروی زمینی سپاه با بکارگیری پهپادهای رزمی و تهاجمی برد عملیاتی خود را علیه دشمن گسترش داده‌ است.

انتهای پیام/۳۲۶۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا