لرستان

از تایید تا تکذیب سلامت آب شرب خرم آباد / رفع کدری آب تا دو روز آینده

از تایید تا تکذیب سلامت آب شرب خرم آباد / رفع کدری آب تا دو روز آینده

سید احمد موسوی: این موضوع تا جایی پیش رفت که رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان که متولی سلامت مردم نیز می‌باشد با صراحت از غیربهداشتی بودن آب شرب مردم مرکز استان سخن گفت که البته با واکنش مدیرعامل جوان شرکت آبفا مواجه شدب.

این اظهارنظرها ما را بر آن داشت که در جهت آگاهی مردم آخرین وضعیت آب شرب شهروندان خرم آبادی را از مسئول آبفای استان جویا شویم .

یاسر اکبریان مدیرعامل شرکت آبفای لرستان دقایقی پیش در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری برگزیده های ایران با اشاره به تلاش شبانه روزی پرسنل شرکت آبفا با رد اظهارنظرهای غیرکارشناسی در این رابطه گفت : کدورت آب مربوط به ۲۰ درصد محلات در شهر است و آب سایر محلات مشکلی ندارد .

وی افزود: طبق آزمایش های صورت گرفته آب مناطق کدر از نظر شیمیایی و میکروبی مشکلی ندارد لذا شهروندان از این باب اطمینان داشته باشند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان با بیان اینکه تابحال ۴ جلسه مدیریت بحران در این رابطه تشکیل شده اظهار داشت : در راستای رفع کدری آب شرب و رفع دغدغه شهروندان همه توان فنی و مهندسی خود را بکار گرفتند و خوشبختانه کدورت آب شهر ثابت مانده و از شب گذشته تابحال شاهد کاهش کدری آب شرب شهر هستیم .

اکبریان در ادامه اظهار امیدواری کرد : با توجه به اینکه تصفیه خانه خرم آباد با حداکثر ظرفیت و در سه شیفت کاری در حال فعالیت است رفع کدری آب شرب شهروندان تا دو روز آینده بطور کامل رفع شود

وی با انتقاد از برخی اظهار نظرهای غیرکارشناسی از سوی مدیران گفت : انتظار می رود اخبار نادرست و غیرکارشناسی از سوی برخی مدیران منتشر نشود چرا که انتشار این دست اظهار نظرها کمکی به مردم نخواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در پایان گفت : به مسئولان متولی توصیه می کنیم در جلسات ما حضور یافته و در جریان واقعیتها براساس تلاشهای کارشناسی شده و آرمایش های صورت گرفته ما و مردم را در جهت رفع کدری کمک کنند .

حال منتظریم می مانیم تا ۲ روز آینده که آیا مواضع مدیران شرکت آبفای استان یا رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان کدام یک واقعیت خواهد شد و آیا کدری آب شهروندان بطور کامل رفع خواهد شد یا خیر ؟!

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا