گلستان

از زنده نگه‌داشتن «روحیه استکبارستیزی» تا عبور از «سد جنگ هیبریدی»

عبادالله اختری با گرامیداشت هفته «بسیج دانش‌آموزی» و هفته «استکبارستیزی» در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار برگزیده های ایران در گرگان اظهار کرد: دشمن می‌داند توان رویارویی با رزمندگان نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارد چرا که مولفه‌های اصلی قدرت دفاعی ایران کاملا در عمق راهبردی و منطقه‌ای نفوذ پیدا کرده است و مهمتر آن است که عشق مردم به رهبری و واداری به کشور بر کسی پوشیده نیست و این امر باعث استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی با بیان اینکه آمریکا شیطان بزرگ است، تصریح کرد: جنگ فعلی ما دیگر جنگ نظامی نخواهد بود دشمن توان رویارویی با کشور ایران را ندارد به همین دلیل است که اقدام به جنگ هیبریدی و یا ترکیبی زده است « نفتالی بنت» یکی از نظریه پردازان آمریکایی معتقد است که ایران را نمی توان از طریق جنگ نظامی شکست داد. بنابراین به دنبال جنگ ترکیبی یا هیبریدی هستند.

* روحیه استکبارستیزی در جامعه باید نهادینه شود/ برخی با مطالعه خاطرات «ارنست پرون» و «حسین فردوست» از نزدیکان شاه چهره‌ای که از شاه برای خود تصور کرده بودند را بهتر بشناسند تا به دنبال تطهیر آنان نباشند

کارشناس مسائل سیاسی در گرگان با تاکید بر اینکه روحیه استکبارستیزی در جامعه باید نهادینه شود، ابراز کرد: جنگ‌هایی که در پیش‌رو داریم جنگ هیبریدی خواهد بود جنگ هیبریدی به معنای جنگ ترکیبی( جنگ سایبری، اقتصادی و جنگ ادراکی) است.

اختری با اشاره به اینکه باید چهره زشت آمریکا و استکبار را به مردم بشناسانیم، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری«مدظله العالی» وظیفه ما را در بیانات خودشان مشخص کردند و جهاد را یکی از عوامل مهم برشمردند و باید چهره واقعی و زشت آمریکا و استکبار را به همه‌ی مردم بشناسانیم.

وی افزود: خیلی جالب است که بعضی‌ها تولد محمدرضاشاه ملعون رو تبریک می‌گویند درحالیکه یک روز هم در آن دوران زیست نمی‌کردند و حتی حاضر نشدند که بروند و خاطرات آن دوران را بخوانند و از کارهایی که محمدرضاشاه در آن زمان انجام داد تحقیق کنند البته خوب است که این افراد تاریخ را به خوبی مطالعه کنند و خاطرات «ارنست پرون» و «حسین فردوست» که از نزدیکان شاه در مدرسه سوئیس بودند را مطالعه کنند تا چهره‌ای که از شاه برای خود تصور کرده بودند را بشناسند و به دنبال تطهیر محمدرضا شاه و خاندان او نباشند.

کارشناس مسائل سیاسی در گرگان با بیان اینکه دموکراسی که آمریکایی‌ها آن را بازگو می‌کنند را قبول نداریم، اظهار کرد: در نقطه مقابل دموکراسی آمریکا، مردم‌سالاری دینی است که می‌تواند راهگشای کشور ایران باشد همان‌گونه که در بیانات ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) هم مردم‌سالاری دینی مطرح شده است درحقیقت مردم‌سالاری دینی به معنای این است که مشروعیت این حکومت از آن  خداوند است و مقبولیت آنها هم از طرف مردم اتفاق می افتد.

اختری یادآور شد: در اندیشکده fDD  یا به عبارتی «دفاع از دموکراسی» که در گذشته تابستان داغ را در دولت ترامپ مطرح کرده بودند اکنون اندیشه‌ای را مطرح می‌کنند به نام «مرگ با هزاران بریدگی» یا «مرگ با هزاران زخم» را برای ایران به کار می‌برند که بتوانند ایران‌ و جامعه ایرانی را از پا بیاندازند.

* خیانت‌های آمریکا علیه ایران بر کسی پوشیده نیست

وی ادامه داد: نمونه بارز آن در چند وقت پیش هم اتفاق افتاده است مانند حمله به نفتکش‌های ایرانی توسط اسرائیل و همچنین حمله‌های سایبری از جمله حمله سایبری به جایگاه‎های سوخت‌رسانی و بیلبوردهای شهری و همچنین خبرگزاری ایسنا که نمونه آن را در دو روز گذشته شاهد بودیم که هدف آنها ایجاد جو روانی و آشوب‌های داخلی در کشور برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است که باید گفت که کور خوانده‌اند.

کارشناس مسائل سیاسی در گرگان، خیانت‌های آمریکا علیه ایران بر کسی پوشیده نیست، اذعان کرد: استکبار نمونه‌های زیادی از خیانت‌ها را به ایران انجام داده است به عنوان مثال در زمان قبل از انقلاب هنگامی که شاه ایران هیچ اختیاری در برابر سیاست‌های آمریکایی‌ها نداشت و همچنین زمان بعداز انقلاب نیز شاهد خیانت‌هایی از سوی آمریکایی‌ها و جبهه استکبار به ایران بودیم.

اختری افزود: در طول این ۴۲ سال انقلاب نمونه‌های بارزی از خباثت‌های آمریکا و استکبار علیه ایران را مشاهده کردیم از جمله سفارت آمریکا که به عنوان پایگاه توطئه بود و محل رفت و آمد کسانی چون «بنی صدر»، «بازرگان» و «قطب‌زاده» شده بود.

وی تصریح کرد: بعد از تسخیر لانه جاسوسی براساس اسناد محرمانه‌ای که موجود است بنی‌صدر به عنوان محقق به محل رفت و آمد داشته و ماهانه هزار دلار از ناسا حقوق می‌گرفت و یک نمونه بارزی است که به دنبال تجدید قوای آمریکایی‌ها در ایران بودند از طرف غرب‌پرستان تحصیلکرده در اردوگاه‌های غرب  به دنبال تکمیل پازل خود بودند.

کارشناس مسائل سیاسی در گرگان ابراز کرد: دومین مورد از خیانت‌های آمریکا و استکبار می‌توان به ترور ایدئولوگ‌ها در ایران همچون شهید بهشتی، شهید مطهری، شهید مفتح، شهید رجایی و شهید باهنر اشاره کرد.

اختری خاطرنشان کرد: سومین مورد از خباثت‌های استکبار می‌توان به اقدام استکبار برای تجزیه و تفرقه بین شیعه و سنی اشاره کرد با توجه به تحریک قومیت‌ها که نمونه آن را در استان گلستان و کردستان داشتیم که با بصیرت مردم این حربه دشمن خنثی شد.

* ترور دانشمندان هسته‌ای ایران از دیگر خباثت‌های استکبار است

وی با بیان اینکه پناه دادن به عناصر فراری بعد از انقلاب یکی دیگر از نمونه‌های خیانت‌های استکبار به ایران است، گفت: حمله طبس به نیت آزادسازی گروگان‌ها و همچنین حمله به مراکز نظامی‌ها، سپاه و بسیج صورت گرفت که به لطف پروردگار نیز این توطئه خنثی شد.

کارشناس مسائل سیاسی در گرگان تصریح کرد: نمونه بعدی کودتای نوژه است که دشمنان به دنبال این بودند که از پایگاه هوایی همدان اقدام به بمباران پایگاه‌های نظامی بسیج و سپاه کنند تا «شاپور بختیار» را به عنوان فرد اول ایران معرفی کنند که این توطئه هم نقش برآب شد.

اختری ترور دانشمندان هسته‌ای ایران را از دیگر خباثت‌های استکبار برشمرد و گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای ما که نمونه آخر آن ترور شهید والامقام « شهید محسن فخری‌زاده» بود که به دست دشمن ترور و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی افزود: از دیگر خباثت‌های آمریکا و استکبار می‌توان به تحریم‌های اقتصادی که ابتدا از نفت شروع شد و به کشتیرانی و هزاران تحریم‌های اقتصادی دیگر انجامید اشاره کرد.

*بدترین نوع خباثت استکبار و آمریکا ترور شهید «حاج قاسم سلیمانی» و یارانش بود

کارشناس مسائل سیاسی در گرگان اظهار کرد: از دیگر خباثت‌های استکبار و داعش می‌توان به ایجاد داعش برای نابودی اسلام ناب محمدی و همچنین ایران و گروه‌های مقاومت و عملاً دور کردن منطقه از مسئله فلسطین اشاره کرد در حقیقت آمریکایی‌ها با تشکیل داعش می‌خواستند جای پای اسرائیل را در منطقه محکم کنند و با این کار خباثت‌های خود را ادامه دهند.

اختری با بیان اینکه آخرین و بدترین نوع خباثت استکبار و آمریکا ترور شهید «حاج قاسم سلیمانی» و یارانش بود، افزود: هزاران خطا توسط استکبار و آمریکا علیه ایران سر زده است ما همیشه این استکبارستیزی را زنده نگه می‌داریم که بدانیم دشمنان ما چه کسانی هستند.

وی تصریح کرد: ملت ایران، چشمان بیدار خود را به سمتی که سرانگشتان مقام معظم رهبری نشان می‌دهد دوخته و آن را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا