گلستان

از فعالیت ۱۹۶۹ گروه جهادی تا خدمت‌رسانی ۸۳۵ «پزشک‌پرستار» بسیجی در گلستان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از گرگان، سردار علی ملک‌شاهکوهی امروز با گرامیداشت هفته بسیج بعد از ظهر امروز در جمع بسیجیان گرگان اظهار کرد: در شرایط کرونا تعداد یک هزار و ۹۶۹ گروه جهادی در قالب «کمک‌های مومنانه» در سطح استان گلستان فعالیت می‌کنند. 

وی از تشکیل کارگروه واکسیناسیون در گلستان خبر داد و تصریح کرد: کارگروه واکسیناسیون در سراسر استان گلستان فعال است که بخشی از این کارگروه توسط سپاه پاسداران و بخشی دیگر نیز با همت دانشگاه علوم‌پزشکی گلستان صورت گرفت.

*کسب رتبه نخست قرارگاه ۱۷ ربیع گلستان در کشور

فرمانده سپاه نینوا گلستان ابراز کرد: تعداد ۸۳۵ نفر از نیروهای بسیجی در قالب پزشک‌پرستار در ۴۴ مرکز واکسیناسیون خدمت‌رسانی می‌کنند.

ملک‌شاهکوهی با بیان اینکه قرارگاه ۱۷ ربیع استان گلستان توانست رتبه نخست کشوری را از آن خود کند، اظهار کرد: قرارگاه ۱۷ ربیع استان گلستان در قالب چهار کمیته و هفت کارگروه شکل گرفت و ۱۷ مدیرکل و دستگاه اجرایی در این قرارگاه حضور دارند.

وی با بیان اینکه شعار محوری امسال «بسیج پاره تن مردم» است، یادآور شد: ۲۰ اقدام مهم توسط بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی در گلستان انجام شد.

*۸ ایستگاه بازرسی در ۸ گلوگاه مهم در راه‌های مواصلاتی استان گلستان برپا شد

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: هشت ایستگاه بازرسی در هشت گلوگاه مهم در راه‌های مواصلاتی استان گلستان برپا شده است.

ملک‌شاهکوهی با بیان اینکه گلستان قطب تولید تخم‌مرغ در کشور است، گفت: از جمله فعالیت‌های سپاه پاسداران می‌توان به مانع‌زدایی از مسیر تخم‌مرغ با تولید روزانه ۱۵۰ تن تخم‌مرغ در پایتخت تولید تخم‌مرغ اشاره کرد.

وی تصریح کرد: از دیگر فعالیت‌های سپاه پاسداران می‌توان به راه‌اندازی شبکه همیاران با ۵۲۰ عضو اشاره کرد همچنین آموزش، نظارت و توانمندسازی ۲ هزار و ۵۰۰ بازرس مشترک از بازار با همکاری سازمان اداره‌کل صمت از دیگر فعالیت سپاه است.

* راه‌اندازی «کاسپین امین» در حوزه تنظیم بازار در گلستان

فرمانده سپاه نینوا گلستان از راه‌اندازی «کاسپین امین» در حوزه تنظیم بازار خبر داد و افزود: راه‌اندازی «کاسپین امین» با فعالیت یک‌هزار کاسب در راستای کمک به تنظیم بازار در قالب توزیع روغن، شکر، مرغ، تخم‌مرغ و سایر محصولات صورت گرفت.

ملک‌شاهکوهی از بازرسی گسترده و مشترک در سطح استان گلستان خبر داد و تصریح کرد: سپاه پاسداران با ۲ هزار بازرسی گسترده‌ و مشترک که با همکاری اداره‌کل صمت، تعزیرات، غله و اتحادیه خبازان صورت داد.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا