Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
از واکسیناسیون کرونا در کهگیلویه و بویراحمد چه خبر؟/نیاز استان به بیش از ۱۰۷ هزار دُز واکسن - خبرگزاری برگزیده های ایران
کهگیلویه و بویراحمد

از واکسیناسیون کرونا در کهگیلویه و بویراحمد چه خبر؟/نیاز استان به بیش از ۱۰۷ هزار دُز واکسن

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۰۰ هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد به این بیماری مبتلا شدند که بیش از ۷۷ هزار نفر بهبود یافته‌ و ۹۸۷ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

اما یکی از راه‌های پیشگیری از کرونا واکسیناسیون است و بدون شک سوالی که برای مردم پیش می‌آید اینکه واکسیناسیون  استان در چه مرحله‌ای است. چه تعداد واکسن تزریق کرده‌اند و چه میزان واکسن نیاز است.

طبق گزارشی که وزارت بهداشت از روند واکسیناسیون در استان‌ها منتشر کرده جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد( با احتساب جمعیت اتباع) ۷۶۳ هزار نفر بوده که جمعیت ۱۲ سال به بالای استان کهگیلویه و بویراحمد با احتساب جمعیت اتباع ۵۸۰ هزار و ۴۹۸ نفر است.

بر پایه این گزارش تاکنون یک میلیون و ۵۳ هزار و ۴۲۹ دُز واکسن تحویل استان شده است.

در همین خصوص علیرضا عوض‌پور در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۸۴۶ نفر نوبت اول، ۹ هزار و ۷۶۵ نفر نوبت دوم و ۳۲ نفر دُز یادآور واکسن کرونا را دریافت کردند و در مجموع ۱۱ هزار و ۶۴۳ نفر طی ۲۴ ساعت واکسینه شدند.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تاکنون ۴۷۰ هزار و ۷۹۱ نفر دُز اول، ۳۲۲ هزار و ۷۲۶ نفر دُز دوم و ۵۲۵ نفر دُز یادآور را دریافت کردند که در مجموع ۷۹۴ هزار و ۴۲ دُز واکسن کرونا در استان تزریق شد.

وی با بیان اینکه ۷۶.۵ درصد واکسن تحویلی به استان تزریق شده گفت: موجودی واکسن خالص استان ۲۴۲ هزار و ۱۹۸ دُز است.

این مسئول عنوان کرد: ۶۱ درصد مردم نوبت اول واکسن و ۴۲ درصد نوبت دوم را دریافت کردند، ضمن اینکه پوشش کامل واکسن افراد ۱۲ سال به بالا در استان ۵۶ درصد است.

عوض‌پور خاطرنشان کرد: طبق اعلام وزارت بهداشت به ۱۰۷ هزار و ۵۶۷ دُز واکسن برای تزریق دُز دوم در استان کهگیلویه و بویراحمد  نیاز است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا