گلستان

از پیروزی مقابل استادم خوشحال نیستم/ شخصیت تیم در حال شکل‌گیری است

عظیم جزیده شامگاه چهارشنبه پس از پیروزی شهرداری گنبدکاووس مقابل «لبنیات هراز آمل» در گفت وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در گرگان اظهار کرد: بسیار روز ناراحت‌کننده‌ای برای من بود چرا که بهروز عطایی استاد بنده است و از پیروزی مقابل ایشان خوشحال نیستم اما بازی برد و باخت دارد و چیزی از ارزش‌های این تیم کم نخواهد شد.

وی ضمن تبریک این پیروزی افزود: بازی بسیار فکورانه‌ای انجام دادیم و آنالیز دقیقی از تیم مقابل داشتیم و اگر یک لحظه غافل می شدیم با نتیجه سه بر یک شکست می‌خوردیم.

جزیده تصریح کرد: خدارا شکر روند رو به جلو تیم ادامه دارد و شخصیت تیم برای دفاع از شان والیبال گنبدکاووس در حال شکل‌گیری است.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس افزود: این برد شیرین را به مجوعه شورای اسلامی شهر و شهردار گنبدکاووس تبریک می‌گویم که با حمایت‌هایشان دارم با خیال راحت مربیگری می‌کنم.

جزیده خاطرنشان کرد: از بابت نتیجه خوشحالم اما از بابت اینکه در نیمکت مربیگری بودم خوشحال نیستم.

در هفته نهم از رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس توانست در سالن المپیک این شهر «لبنیات هراز آمل» را از پیش‌رو بردارد.

گنبدی در این بازی به ترتیب ست‌های اول، دوم و چهارم را با نتایج ۲۷بر۲۵، ۳۲بر۳۰ و ۲۵بر۲۲ به نفع خود به پایان رساندند و ست سوم را نیز با نتیجه ۲۵بر۲۱ به مهمان خود واگذار کردند.

گنبدی‌ها با کسب این پیروزی با یک پله صعود در جدول در رده چهارم قرار گرفتند.

شاگردان بهروز عطایی در تیم «لبنیات هراز آمل» نیز با قبول این شکست سه پله در جدول سقوط کرده و به رده هفتم جدول چهارده تیمی رقابت‌ها رسیدند.

انتهای پیام/۲۳۰۷/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا