علمی و فناوری

اسامی عجیب فرزندان ایلان ماسک خبرساز شد!

اسامی عجیب فرزندان ایلان ماسک خبرساز شد!

به گزارش خبرگزاری برگزیده، در سال‌های اخیر ایلان ماسک صاحب سه فرزند شده‌است، که البته او جز این سه فرزند، هفت فرزند دیگر با نام های تکنو مکانیکوس، گریفین، ویویان، کای، ساکسون، دامیان و ایکس دارد.

الکساندر ماسک نوادا

پس از ازدواج ایلان ماسک در ژانویه ۲۰۰۰، او و نویسنده کانادایی جاستین ویلسون در سال ۲۰۰۲ صاحب فرزندی به نام نوادا الکساندر ماسک شدند. نوادا تنها در ۱۰ هفتگی بر اثر سندرم مرگ ناگهانی نوزاد یا SIDS درگذشت.

گریفین و ویویان ماسک

اسامی عجیب فرزندان ایلان ماسک خبرساز شد!

ماسک و ویلسون پس از از دست دادن فرزند اول خود دوقلوهای گریفین و ویویان ماسک را در آوریل ۲۰۰۴ به دنیا آورد. گریفین و ویویان اکنون ۱۸ ساله هستند.

کای، ساکسون و دامیان ماسک

اسامی عجیب فرزندان ایلان ماسک خبرساز شد!

این زوج سابق همچنین صاحب سه قلوی پسر به نام‌های کای، ساکسون و دامیان در ژانویه ۲۰۰۶ شدند. این سه نفر اکنون ۱۶ سال دارند. ماسک و ویلسون در سال ۲۰۰۸ از هم جدا شدند.

X AE A-XII ماسک

اسامی عجیب فرزندان ایلان ماسک خبرساز شد!

ماسک پس از دو ازدواج در ماه مه ۲۰۱۸ با گریمز آشنا شد و فرزند آن‌ها پسری است به نام X AE A-XII که در می ۲۰۲۰ به دنیا آمد. X اکنون ۲ ساله است. X در ابتدا X Æ A-۱۲ نام داشت، اما «Æ» و «۱۲» قوانین کالیفرنیا را به دلیل اینکه بخشی از الفبای انگلیسی نبودند، نقض کردند و والدینش را مجبور کردند نام او را تغییر دهند.

اگزا دارک سیدال ماسک

اسامی عجیب فرزندان ایلان ماسک خبرساز شد!

دوقلوهای او و شیون زیلیس

طبق اسناد دادگاهی که Business Insider در جولای ۲۰۲۲ به دست آورد، ماسک در نوامبر ۲۰۲۱ صاحب فرزندان دوقلو شد و گزارش شده است که مدیرعامل توییتر دادخواستی برای تغییر نام دوقلوها ارائه کرده اند تا «نام خانوادگی پدرشان و نام خانوادگی مادرشان به عنوان بخشی از نام میانی آنها باشد»، که یک قاضی در آستین، تگزاس، در می ۲۰۲۲ این درخواست را تایید کرد. اما نام این نوزادان هنوز مشخص نیست.

تکنو مکانیکوس

بر اساس بررسی گزارشی که نیویورک تایمز در ۹ سپتامبر ۲۰۲۳ در مورد زندگی نامه ماسک به نام «ایلان ماسک» منتشرشد، فرزند دیگر آن تکنو مکانیکوس نام دارد که اطلاعات کمی در مورد این کودک موجود است اما سابقاً به او لقب “تاو” داده‌اند.

منبع: pagesix

۲۲۷۳۲۳

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا