کرمانشاه

اسامی کشته‌ها و زخمی‌های تصادف امروز کرمانشاه/ وضعیت دانش‌آموزان مصدوم پایدار است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه، محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی با حضور در اورژانس بیمارستان طالقانی، روند درمان دانش‌آموزانی که در جریان تصادف امروز در جاده ماهیدشت – هلشی مجروح شده بودند را بررسی کرد.

مرادی در حاشیه این بازدید در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت:متأسفانه بر اثر این تصادف ۲ نفر از دانش‌آموزان فوت کرده و ۱۶ نفر دیگر مصدوم شده است که بلافاصله پس از اولین تماس با اورژانس پنج آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل اعزام می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت مصدومان پایدار است و به جزء دو نفر مشکل جدی برای مابقی وجود ندارد، البته این ارزیابی‌های اولیه است و نیاز به بررسی‌های تکمیلی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: طی بازدیدی که داشتیم کارهای درمانی به خوبی در حال انجام است، حال عمومی مصدومان رو به بهبودی است و روند درمانی در حال پیگیری است.

وی افزود: بلافاصله کمیته بحران را برگزار و فراخوان دادیم و تعدادی از متخصصان به مجموع بیمارستانی طالقانی اضافه شد و الان همه رشته‌های جراحی مغز و اعصاب، ارتوپدی، جراحی عمومی برای اقدامات تکمیلی آماده هستند.

دکتر رفیعی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیر در این خصوص به خبرنگار برگزیده های ایران گفت: در پی این حادثه امروز کد بحران در مرکز تصادفات دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان طالقانی فعال شده که متأسفانه در حین تریاژ بیماران دو مورد فوتی داشتیم و ۱۶ بیمار مصدوم در محل حادثه توسط یک‌دستگاه اتوبوس آمبولانس و پنج دستگاه آمبولانس دیگر به بیمارستان اعزام و تحت اقدامات درمانی قرار می‌گیرند

رفیعی در خصوص آخرین گزارش از وضعیت کنونی حال مصدومان این حادثه، افزود: با توجه به بررسی اولیه حال عمومی ۱۶ مصدوم رضایت‌بخش است، ولی هنوز نیازمند بررسی‌های تکمیلی است.

گفتنی است، هوشنگ بازوند استاندار و  فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه نیز با حضور در بیمارستان طالقانی و عیادت از دانش‌آموزان مجروح ضمن تشکر از کادر درمان بر تسریع روند امور درمانی آن‌ها تأکید داشتند.

استاندار کرمانشاه ضمن ابراز همدردی؛ درگذشت ٢ دانش آموز نوجوانان را در این حادثه دلخراش به خانواده جانباختگان و مردم استان تسلیت گفت.

بازوند دستور داد، که دستگاه‌های اجرایی متولی نسبت به بررسی علت وقوع این سانحه اقدام و پیگیری‌های قانونی لازم را انجام دهند.

 

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا