اردبیل

استاندار اردبیل: بانک‌ها برای تأمین منابع مالی طرح‌های تولیدی همکاری کنند

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، سیدحامد عاملی در جلسه گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان اردبیل اظهار کرد: بانک‌ها نسبت به تأمین منابع مالی طرح‌ها و واحدهای تولیدی، اقتصادی و صنعتی استان اردبیل در حوزه سرمایه ثابت و سرمایه در گردش مشارکت و همکاری داشته باشند.

وی افزود: بانک‌ها نسبت به گرفتاری مردم احساس مسؤولیت کرده و در رابطه با وضعیت اقتصادی و کاهش آسیب‌های اجتماعی، به رسالت خود عمل کنند.

استاندار اردبیل ادامه داد: بانک‌های عامل منابع و مصارف خود را در پرداخت تسهیلات به طرح‌های اقتصادی هماهنگ کنند و نسبت به کاهش بروکراسی اهتمام جدی داشته باشند.

ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم از اولویت‌های دولت سیزدهم است

عاملی بیان کرد: فعالیت‌های اقتصادی مستلزم منابع مالی است و برای رفع این مشکل، پرداخت تسهیلات برای طرح‌ها و واحدهای اقتصادی بعد از تصویب در کارگروه‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و یا اشتغال، برابر ضوابط بانکی انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که تمامی مسؤولان استان اعم از نمایندگان مجلس، دولت و دادگستری در خدمت مردم هستند، تصریح کرد: ایجاد اشتغال، توسعه اقتصادی و بهبود معیشت مردم از اولویت‌های کاری دولت سیزدهم است و مدیران اجرایی استان برای دست‌یابی به اهداف دولت باید بیش از پیش تلاش کنند تا فضای کسب‌وکار بهبود یافته و قوانین، مقررات و بروکراسی‌های زائد و مخل، مزاحم صادرکننده‌ها نباشد.

تسهیلات بانکی مصوب سفر رئیس جمهور باید تا پایان سال پرداخت شود

استاندار اردبیل گفت: ۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای طرح‌های اقتصادی استان در سفر رئیس جمهور به اردبیل مصوب شده است که باید از طریق بانک‌های عامل تا پایان سال در اختیار طرح‌های دارای شاخص‌های اشتغال‌زایی قرار گیرد.

عاملی اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل مقرر شد بانک‌های ملی، کشاورزی، سپه، توسعه تعاون، صادرات، ملت، تجارت، صنعت و معدن، توسعه صادرات، رفاه کارگران، پست بانک و صندوق کارآفرینی مبلغ مورد اشاره را به طرح‌های اقتصادی استان پرداخت کنند.

استاندار اردبیل بیان کرد: بانک‌های عامل باید تسهیلات لازم را به واحدهای تولیدی و صنعتی استان که با مشکل سرمایه در گردش و ثابت مواجه هستند، پرداخت کنند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا