اردبیل

استاندار اردبیل: تولید ثروت باید بر اساس علم باشد

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، سیدحامد عاملی شامگاه امروز در جلسه ستاد تسهیل رفع موانع تولید استان که در استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: با راه اندازی چند طرح تولیدی در شهرستان کوثر، مشکل بیکاری این شهرستان رفع خواهد شد.

وی افزود: اقدامات لازم جهت احداث کارخانجات کاشی، فولاد و سیمان در شهرستان کوثر در حال انجام است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر برخی بانک‌ها منابع سرمایه در گردش را به واحد‌های تولیدی اختصاص نمی‌دهند و که این اقدام مشکلات متعددی را پیش آورده و این مشکل در دیدار روز پنجشنبه هفته‌جاری با رئیس جمهور مطرح خواهد شد.

عاملی ادامه داد: قانون تسهیل تسویه بدهی سرمایه‌گذاران به بانک‌ها تا پایان سال‌جاری تمدید شده و توصیه اکید داریم سرمایه‌گذاران از این قانون حتما استفاده کنند.

وی اظهار کرد: تولید ثروت باید از طریق علم و منابع انسانی صورت گیرد و این‌گونه تولید ثروت ارزش بسیار بالایی دارد. شاهد هستیم جهادگران حوزه علم و دانش در استان اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داده‌اند که قدردان این عزیزان هستیم.

استاندار اردبیل گفت: در رابطه با مشکلات پژوهش‌گران و تولید کنندگان حوزه واکسن، سرم‌ و… در استان اردبیل مشکلاتی با حوزه غذا و دارو وجود دارد که جهت رفع این مشکلات به‌زودی با سازمان غذا و داروی کشور مذاکراتی خواهیم داشت.

دادستانی مدافع حق و حقوق مردم است

عبدالله طباطبایی، دادستان عمومی و انقلاب اردبیل تصریح کرد: جوانان فعال علمی و پژوهشی به عنوان سرداران جنگ اقتصادی کشورمان هستند و از تلاش و مجاهدت این عزیزان قدردان و حامی این جوان هستیم.

وی افزود:‌ درب دفتر دادستانی همه روزه بر روی عموم مردم استان اردبیل باز بوده و حامی حق و حقوق مردم هستیم.

طباطبایی تشریح کرد: در رابطه با حق و حقوق مردم در مقابله با مافیای حوزه‌های مختلف، دادستانی و بازرسی استان با جدیت تمام در کنار مردم است و با قدرت مقابل این اقدامات غیرقانونی ایستادگی می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل تصریح کرد: باید پیوست طرح‌های تولیدی و کشاورزی قبل از آغاز ساخت طرح‌ها مشخص شود تا بعدا مشکلی رخ ندهد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا