چهارمحال و بختیاری

استاندار: اشرافی‌گری و دوری از مردم آفت مدیریت است

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، غلامعلی حیدری عصر امروز در هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فرهنگ موضوع بسیار مهمی است، گفت: فشارهای بالای دشمن برای حمله به فرهنگ و تغییر فرهنگ ایرانی اسلامی نشانه اهمیت فرهنگ است که شورای فرهنگ عمومی در اعتلای فرهنگ اسلامی می‌تواند نقش مهمی داشته باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: فضای مجازی یکی از بسترهای فرق انحرافی است که دشمن با استفاده از این تکنولوژی پیشرفته قصد دارد به فرهنگ ما حمله کند لذا هر فعالیتی باید یک پیوست فرهنگی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه با استفاده از نظرات فرهیختگان می‌توان تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد، اظهار داشت: در کشور ظرفیت بزرگی به نام دفاع مقدس داریم و این تجربه موفق به ما درس داد تا از تهدیدها به عنوان فرصت استفاده کنیم.

حیدری ادامه داد: همگان باید در راستای بهبود شرایط فضای مجازی قدم بردارند تا این تهدید بزرگ را به فرصت تبدیل کنند.

اشرافی‌گری آفت مدیریت است

وی افزود: حرکت به سمت اشرافی‌گری و دور شدن از مردم آفت مدیریت است لذا خدمت به مردم و مردمی بودن نوعی پیوست فرهنگی محسوب می‌شود.

موانع دفن شهید گمنام در حوزه علمیه برداشته شود

حیدری با بیان اینکه برگزاری کنگره فرصتی است که همگان باید به برگزاری آن کمک کنند، افزود: مقدمات تدفین شهید گمنام در حوزه علمیه خواهران در دهه فاطمیه فراهم و موانع آن برداشته شود تا عطر معنویت در استان پراکنده شود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا