اصفهان

استاندار اصفهان: طرح واکسیناسیون کوچه به کوچه از هفته آینده اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا با تاکید به اهتمام ویژه واکسیناسیون همگانی در استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به دستور بازگشایی مدارس و درصد قابل توجهی از دانش‌آموزان واکسینه نشده انتظار داریم تا قبل از بازگشایی همگانی مدارس، دانش‌آموزان اصفهانی و خانواده‌های آنان ترغیب به واکسیناسیون شوند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در این زمینه نیاز به فعال شدن بیش از پیش کمیته اطلاع‌رسانی داریم، افزود: صدا و سیما در زمینه اطلاع‌رسانی از همه ابزارهای صوتی و تصویری و نیز فضای مجازی و کمیته معنوی نیز در زمینه معنوی و استفاده از ائمه جماعات از این ظرفیت برای ترغیب افراد واکسینه نشده استفاده کند.

وی تصریح کرد: به دنبال اجرای سریع طرح شهید سلیمانی و واکسیناسیون کوچه به کوچه هستیم که به زودی این طرح با ترویج مردم به تزریق واکسن در آستانه موج ششم کرونا تا هفته آینده اجرایی می‌شود.

مرتضوی ادامه داد: در ستاد کرونای کشوری نیز ریاست جمهوری جهت تکمیل امر واکسیناسیون تاکید به روش اقنایی داشتند و ما نیز بر همان اساس باید مردم را مجاب به واکسن زدن کنیم.

استاندار اصفهان تاکید کرد: امر واکسیناسیون ۷۲ درصدی استان برای رسیدن به بیش از ۸۵ درصد واکسینه شده نیاز به عزم جدی و همت دستگاه‌های اجرایی دارد که دراین زمینه دستورات لازم به فرمانداران نیز ابلاغ می‌شود.

وی بیان داشت: باید از ظرفیت‌های محلی برای ایجاد بستر واکسیناسیون استفاده و نتایج مثبت امر واکسیناسیون برای مردم و اثرات کاهش مرگ و میر مشخص شود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا