Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
استاندار اصفهان: پیگیر دغدغه‌های بجای فرهنگیان استان خواهیم بود - خبرگزاری برگزیده های ایران
اصفهان

استاندار اصفهان: پیگیر دغدغه‌های بجای فرهنگیان استان خواهیم بود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین‌‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان با تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: مقوله آموزش و پرورش و مباحث این حوزه از مواردیست که باید به عنوان یک سرمایه‌گذاری بلندمدت در راهبردهای کشور مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه  فعالیت در آموزش‌ و پرورش و هزینه در این دستگاه سرمایه‌گذاریست و همین موضوع می‌تواند کشور را بسوی پیشرفت سوق دهد، اظهار داشت: یکی از مهمترین کارهایی که می‌توانیم انجام دهیم این است که تا حد توان برای شورای آموزش و پرورش وقت بگذاریم و با دقت به مباحث این حوزه بپردازیم و دستور جلسه‌های تعریف شده را تا انتها دنبال کنیم.

مرتضوی گفت: دانش‌آموزان در فعالیت‌های فرهنگی رشد و تربیت می‌شوند و هر چه به مباحث حوزه پرورشی در جنبه‌های مختلف مانند فعالیت‌های قرآنی هنری و تربیتی بپردازیم، اثرات مثبتی خواهد داشت.

استاندار اصفهان با بیان اینکه هویت دانش‌آموزان در برنامه‌های پرورشی و فرهنگی آموزش‌ و پرورش شکل می‌گیرد، اضافه کرد: دانش‌آموزانی موفق هستند که پایه‌ هویتی آنها بخوبی شکل‌ گرفته و سپس به سرمایه‌های کشور تبدیل شده‌اند که البته شاخصه بارز آنها این است که با نگاه مکتب بسیج به مسائل کشور می‌نگرند.

وی با اشاره به اقدامات موثر برای فرهنگیان بیان کرد: دغدغه فرهنگیان بسیار بجا و درست است و من به عنوان استاندار باید پیگیر مسائل آنها باشم و شورای آموزش و پرورش استان نیز تصمیمی درست در این زمینه خواهد گرفت.

مرتضوی برنامه‌ریزی و فعالیت در حوزه نُخبه‌پروری و تربیت دانش‌آموزانی فنی را بسیار مؤثر دانست و خاطرنشان کرد: باید رقابت‌های سالم در تمام سطوح و مقاطع تحصیلی برای دانش‌آموزان طراحی شود و آنان را با رویکرد مناسب به سمت فعالیت‌های مطالعاتی و کارهای پایه هدایت کنیم تا در آینده تولیدکنندگان کشور دچار کمبود نیروی فنی و حرفه‌ای نشوند.

استاندار اصفهان با اشاره به اهمیت کیفیت بخشی به آموزش دانش‌آموزان افزود: با توجه به شرایط ایجاد شده ناشی از همه‌گیری کرونا در کشور و شرایطی که بدلیل بعضی نارسایی‌ها در بعضی از مقاطع تحصیلی ایجاد شده اشت، بسیاری از دانش آموزان با اُفت تحصیلی مواجه شدند.

وی اضافه کرد: پایگاه‌های رشد در مجموعه آموزش و پرورش استان فعال شده است که با این اقدام زودهنگام و بصورت مجاهدانه باید ابتدا در مجموعه آموزش و پرورش و مدارس نسبت به پیگیری و غنابخشی آموزش در حوزه‌هایی که با اُفت کیفیت و اثربخشی مواجه شدند، اقدام لازم در راستای بهبود و اصلاح انجام شود.

مرتضوی گفت: آگاه سازی خانواده‌های دانش‌آموزان نیز در این زمینه از طریق راهنمایی‌ها و بسته‌های آموزشی تدارک دیده شده، صورت گرفته است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا