ایلام

استاندار ایلام: ظرفیت‌های بلااستفاده در حوزه اقتصادی ایلام باید بالفعل شود

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام بر پرورش نیروهای جوان برای کادرسازی تأکید کرد و استفاده از بانوان نخبه و شایسته را در حکمرانی ضروری دانست و گفت: امروز زمان رفع مشکلات و پیچیدن نسخه برای معضلات جامعه  و ایجاد تغییرات اساسی در وضع موجود است.

وی افزود: مسائل و مشکلاتی که دوستان در حوزه‌های مختلف گفتند زیبنده و برازنده‌ی استانی با قدمت تاریخی ایلام نیست و باید برای حل این معضلات و مسائل نسخه و راه حل پیدا کرد.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه همه ما از یک جنس و دلسوز به نظام و انقلاب هستیم گفت: امروز زمان پیچیدن نسخه‌ی درمان مشکلات اقتصادی و اجتماعی است و لازمه‌ی آن این است که همه با هم، دلسوزانه و متعهدانه پای کار باشیم و با ارائه برنامه برای حل چالش‌های استان، راهکارهای برون رفت از آن را ارائه دهیم.

وی با اشاره مشکلات اقتصادی که در استان، بیان داشت: در بحث اقتصادی در حوزه‌های مختلف ظرفیت‌های بلااستفاده بسیاری داریم که باید بالفعل شود و با ایجاد زنجیره‌ی ارزش در تولید، ارزش افزوده مناسبی را در استان ایجاد کنیم.

نماینده عالی دولت در استان با تأکید بر اهمیت تربیت نیروهای جوان و کادرسازی در کشور ابراز داشت: باید نیروهای جوان را پرورش دهیم چرا که نیروی‌های جوان با انرژی فوق‌العاده باید همچون ساختمانی از پایه ساخته شوند و با پای کار آوردن این جوانان پر انرژی آنان را برای گرفتن مسوولیت‌های حساس آماده و پخته کنیم. 

بهرام‌نیا با اشاره به برنامه‌ی دولت در استفاده از نیروهای جوان، نخبه، انقلابی و با روحیه جهادی گفت: ما نیز در استان با تأسی از سیاست‌های رئیس جمهور در تعیین مدیران و مسوولین عمل خواهیم کرد با عدم استفاده از بانیان وضع موجود و با استفاده از نیروهای مومن انقلابی با روحیه جهادی سعی در تغییر وضع موجود خواهیم داشت.

وی افزود: استفاده از نظرات و پیشنهادات دوستان در این جلسات بسیار راهگشاست و نقد صادقانه و منصفانه نیز در انجام فعالیت‌ها کمک می‌کند و رسالت رسانه‌های ارتباط جمعی نیز در ارائه نقدهای منصفانه و صادقانه برای بهبود وضع موجود بسیار تأثیر گذار باشد.

این مقام مسوول به ظرفیت بسیار عظیم بانوان و استعدادها و توانایی‌های این قشر که نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند تأکید کرد و بیان داشت: استفاده از بانوان نخبه، توانمند، انقلابی و متعهد می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف کند و در مواقعی یک زن به تنهایی برابر چندین مردم در جامعه نقش آفرین است و این ظرفیت باید در خدمت حل مشکلات و توسعه استان قرار گیرد. 

استاندار ایلام تأکید کرد : امروز زمان کار و فعالیت و خدمت به مردم است و مدیران می‌بایست همچون یک مسابقه ماراتن در رفع مشکلات و خدمت به مردم از یکدیگر پیشی گیرند.

انتهای پیام/ 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا