ایلام

استاندار ایلام: نیازمند مدیرانی جهادی برای رفع مشکلات هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در نشست با کارکنان ستادی استانداری با بیان اینکه خدمت به مردم ایلام برای دومین بار افتخار است گفت: معیشت، اشتغال و اقتصاد از مهمترین مشکلات مردم هستند و برای رفع این مشکلات نیازمند مدیرانی کارآمد، پای کار، جهادی و شایسته هستیم تا بخشی از مشکلات مردم را برطرف کنیم.

وی افزود: بهترین دوران خدمت خود در ادوار گذشته را در مسوولیت معاونت سیاسی استانداری ایلام دانست.

استاندار ایلام گفت: بنده به عنوان نماینده عالی دولت در استان وامدار هیچ شخص، گروه و جناحی نیستم ولی تعامل با همه مسوولین و دست اندرکاران را در سرلوحه‌ی کار خود قرار داده‌ام و اولویت اصلی بنده بهبود وضعیت معیشت و اقتصاد مردم است. 

وی با اشاره به سابقه‌ی ۷ هزار ساله‌ی تاریخی استان ایلام خاطرنشان کرد: استان ایلام با ۴۲۵ کیلومتر مرز خاکی با کشور عراق بزرگترین مرز خاکی در کشور را داراست و با داشتن سهم ۶۵ درصدی تردد زوار به عنوان مرکز و گرانیگاه اربعین معرفی شده است.

استاندار ایلام، تردد زوار اربعین در استان را افتخاری برای مردم ایلام دانست و تصریح کرد: نقطه به نقطه و قدم به قدم استان ایلام گویای شجاعت، ایثار، اخلاص، مردمداری و مهمانوازی است و به این خاطر شیفتگان اهل بیت با نیت زیارت  وحس معنوی به این استان سفر می‌کند.

بهرام‌نیا با تأکید بر تکریم بازنشستگان و خدمت رسانی به بازنشستگان استانداری و قدردانی از خدمات و فعالیت‌های آنان تصریح کرد: تکریم و منزلت بازنشستگان باید نصب‌العین مدیران قرار گیرد و انتظار این است به حقوق و رفاهیات این عزیزان توجه بیشتری شود.

نماینده عالی دولت در استان، بر تشکیل کمیته رفاهی برای رفع مشکلات کارکنان استانداری تأکید کرد و ادامه داد: توجه به تسهیلات، حقوق و معیشت نیروهای استانداری باید در اولویت قرار گیرد.

وی، استانداری را نماد حاکمیت در استان‌ها دانست و افزود: مدیران و کارکنان استانداری در معرض توجه همگان و الگوی رفتاری دیگر دستگاه‌های اجرایی هستند لذا در برخورد با ارباب رجوع باید با عطوفت و اکرام برخورد و تا زمان حصول نتیجه پیگیری کنند زیرا استانداری آخرین مأمن و محل رجوع مردم در استان است

بهرام‌نیا با تاکید بر برنامه ریزی مدیران برای اتمام پروژه‌های نیمه، حضور به موقع در جلسات و رعایت نطم را یک اصل بدیهی و ضروری در سیستم اداری دانست و خواستار ساماندهی فضای فیزیکی استانداری و بهره گیری از خرد جمعی و کارگروهی در امور شد.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا