تهران

استاندار تهران: احداث کمربندی دماوند، نیازمند ورود بخش خصوصی است/ تغییر ۵ فرماندار، در دستور کار

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از دماوند، محسن منصوری، استاندار تهران در حاشیه سفر به شهرستان دماوند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بار ترافیکی مشکل جدی برای شهرستان دماوند ایجاد کرده است  به طوری که در سه روز آخر هفته زندگی مردم دماوند به دلیل ترافیک‌های سنگین مختل می‌شود.

وی در خصوص احداث کمربند دماوند گفت: پروژه کمربندی جنوبی از سال‌های گذشته در دستور کار قرار گرفته و اعتبار دو هزار میلیارد تومانی نیاز دارد.

استاندار تهران افزود: باید بخش خصوصی یا یکی از مجموعه‌های بانکی را درگیر پروژه کنیم یا از محل تهاتر بتوانیم منابع لازم را تامین کنیم؛ تامین مستقیم اعتبار ۲ هزار میلیارد تومانی پروژه کمربندی برای دولت کار مشکلی است.

منصوری ادامه داد: این موضوع دلیل بر رها کردن پروژه نیست، چراکه کمربنی حتماً باید پیگیری شود و دنبال تامین منابع اعتباری آن هستیم؛ وزیر راه و شهرسازی پذیرفته است که اگر پیمانکار بخش خصوصی علاقه‌مند باشد، ما به ازای تامین اعتبار زمین معاوضه می‌کنیم.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های دولت در دوره جدید، سرکشی، مدیریت میدانی و رسیدگی به مشکلات تولید در شهرستان‌ها است؛ امروز در گام نخست از دو شهرک صنعتی مهم در شهرستان دماوند بازدید کردیم که خوشبختانه زیرساخت‌های خوبی در آنها فراهم شده است.

استاندار تهران عنوان کرد: بخشی از مشکلات صنعت مربوط به حوزه اعتباری و بخشی مربوط به ناهماهنگی‌ها است، در بازدید امروز موضوعاتی مربوط به گاز و برق مطرح شد که کابل‌گذاری پست ۶۳ کیلوولت در دستور کار قرار گرفت.

افزود: با توجه به نام‌گذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری، این بازدیدها کمک شایانی به تسهیل و رونق تولید خواهد داشت.

وی درخصوص انتصاب فرماندارن جدید خاطر نشان کرد: در خصوص جابجایی فرمانداران استان تهران، تاکنون ۳ فرماندار منصوب شده و در مورد ۵ فرماندار نیز گردش کار صورت گرفته است؛ ما در خصوص سایر فرمانداران عجله‌‌ای نداریم و با بررسی دقیق به این مهم خواهیم پرداخت.

محسن منصوری، استاندار تهران صبح امروز در جریان سفر به شهرستان دماوند از شهرک صنعتی شماره ۲ دماوند واقع در منطقه وادان بازدید کرد.

در این بازدید، برخی از مشکلات اساسی این شهرک صنعتی از جمله تأمین زیرساخت‌های آب و برق واحدهای صنعتی مورد بررسی گرفت.

 

در این راستا، استاندار تهران از کارخانه تولید محصولات لوازم بهداشتی در این شهرک صنعتی بازدید کرد که گازرسانی و درخواست افزایش تامین برق از جمله مشکلات آن بود.

در ادامه، منصوری با بازدید از پروژه داروسازی عسگری، مشکلات این واحد تولیدی از جمله درخواست افزایش برق را مورد رسیدگی قرار داد.

همچنین استاندار تهران از کارخانه کیمیا شیمی واقع در ناحیه صنعتی آیینه‌ورزان دماوند بازدید کرد که درخواست افزایش ترانس برق و رفع مشکلات برای تأمین مواد اولیه عمده موضوع مطرح شده در این بازدید بود.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا