ایلام

استاندار جدید ایلام: نگاهم بر ارزش‌ها و مبارزه با مفاسد است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز بهرام‌نیا، استاندار جدید ایلام در مراسم تودیع و معارفه خود گفت: بنده افتخار نداشتم در افتتاحیه این کنگره بزرگ خادمی این کنگره را داشته باشم اما سپاسگزارم که این توفیق خدمتگزاری و نوکری به مردم را همزمان و متقارن شده با کنگره بزرگ شهدای سرافراز ایلام.

وی افزود: بار دیگر توفیق خدمتگزاری مردم ایلام به بنده عطا شد، هر کس توفیق خدمتگزاری در این استان با این قدمت تاریخی داشته باشد، باید افتخار کند. 

استاندار ایلام گفت: با همت همه با هم آوایی، اخلاق‌مداری و منشور و میثاق نامه دولت کریمه امیدواریم خدمات ارزشمندی بر جای بگذاریم.

وی افزود: ظرفیت‌های بالقوه‌ای در استان است که بخشی بالفعل شده است، اما این بالفعل شده کامل نیست و باید این زنجیره ارزش را بیشتر کنیم.

بهرام‌نیا ادامه داد: ایلام در حوزه‌های مختلفی همچون انرژی حرف برای گفتن دارد و ۱۱ درصد منابع گازی در استان ایلام است و باید از این ظرفیت‌ها در جهت توسعه استان گام برداریم.

وی افزود: هر دولتی که روی کار می‌آید افراد را انتخاب می‌کنند و گزینه‌ها مطرح می‌شوند، از امروز فصل جدیدی را آغاز کنیم برای توسعه استان و نگاهم بر ارزش‌ها و مبارزه با مفاسد خواهد بود و استفاده از نیروهای ارزشی براساس بیانیه گام دوم انقلاب است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷ 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا