قم

استاندار جدید قم به دنبال کارهای فرهنگی و اقتصادی باشد

به گزارش برگزیده های ایران از قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، طرح سه شنبه‌های اقتصادی به‌عنوان ابتکار استاندار سابق قم را ارزشمند خواند و اظهار کرد: امیدواریم در دوران استاندار جدید نیز این طرح دنبال شود تا موفقیت‌ها استمرار یابد.

وی از زحمات استاندار سابق تقدیر کرد و افزود: امیدواریم استاندار جدید قم نیز بتواند در مسیر اهداف انقلاب به رسالت‌ها و وظایف خود به خوبی عمل کند. 

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه دولت بدون توان مالی و اقتصادی نمی‌تواند پروژه‌ها را پیش ببرد، گفت: دشمن با تحریم به دنبال توقف پیشرفت‌های ایران است.

وی خاطرنشان کرد: شاهچراغی در دوره‌ای که به‌عنوان فرمانده سپاه قم فعالیت داشته تجارت مطلوبی در این استان کسب کرده به همین علت می‌تواند به موفقیت برسد.

حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه جایگاه قم به‌عنوان خواستگاه انقلاب اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: این استان باید به عنوان الگویی برای استان‌ها و کشورهای دیگر در ابعاد معنوی، عمرانی، سیاسی، اقتصادی و غیره باشد. 

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه تا رسیدن به اهداف انقلاب فاصله بسیاری داریم، مطرح کرد: باید همه تلاش خود را بکار گیریم تا بتوانیم اهداف را محقق سازیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم قم از استاندار جدید کارهای فرهنگی و اقتصادی می‌خواهند و ما امیدواریم که با رفع موانع امنیت برای تولید تقویت شود.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا