گلستان

استاندار جدید گلستان از بدنه مدیریتی نیروهای انقلابی بومی استفاده کند

حجت‌الاسلام محسن طاهری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برگزیده های ایران در گرگان اظهار کرد: مشکلات اقتصادی، آسیب‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا، مسائل و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی از جمله مسائلی موجود در کشور و به ویژه استان گلستان بوده و در حال حاضر شاخص‌های اقتصادی گلستان در مقایسه با سایر استان‌های کشور بسیار پایی است.

وی تصریح کرد: باوجود اینکه استان گلستان به لحاظ شرایط و موقعیت خوب کشاورزی، دارا بودن مرز مشترک با کشورهای همسایه، شرایط اقلیمی و ظرفیت گردشگری ظرفیت‌های بالقوه زیادی دارد اما متاسفانه در این سال‌ها در این حوزه‌ها رشد چندانی نداشته و توجه خاصی نشده است.

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان با اشاره به تجربه خوب استاندار جدید در مسائل فرهنگی و اجرایی خاطرنشان کرد: توجه به مسائل اقتصادی با محوریت کشاورزی و مقوله فرهنگی و اجتماعی از موضوعات مهمی بوده که استاندار باید به آن توجه کند.

وی ادامه داد: صنایع تبدیلی در بخش‌های مختلف به ویژه در بخش کشاورزی با توجه به ظرفیت‌های موجود استان می‌تواند در رونق اقتصادی تاثیرگذار باشد.

* در دولت یازدهم و دوازدهم متاسفانه به نیروهای بومی و انقلابی استان توجه خاصی نشد

طاهری گفت: قطعا دولت و ریاست محترم جمهور برای رفع مشکلات اقتصادی و سایر معضلات برنامه‌ریزی دقیقی انجام دادند و انتظار‌ می‌رود‌ استاندار محترم گلستان نیز در این حوزه‌ها تدابیر ویژه‌ی بیندیشند.

وی با اشاره به وجود‌نیروهای بومی و انقلابی در گلستان بیان کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم متاسفانه به نیروهای بومی و انقلابی استان توجه خاصی نشده و پیشنهاد می‌شود استاندار جدید از این ظرفیت در بدنه اجرایی استان استفاده کند.

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان ابراز کرد: خوشبختانه هم قوه مجریه و هم قوه مقننعه رویکرد انقلابی‌داشته و انتظار می‌رود با روی کار آمدن استاندار جدید و انتصاب مدیران انقلابی جدید در بدنه استان، مجمع نمایندگان همکاری خوبی با استاندار داشته تا بتوانند در سایه همدلی برنامه‌ریزی خوبی برای رفع مشکلات استان داشته باشند.
انتهای پیام/۲۳۰۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا