Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
استاندار سمنان رفتار همراهش را با بانوی روستایی جبران کرد/ سلام مادر؛ عذرخواهم! - خبرگزاری برگزیده های ایران
سمنان

استاندار سمنان رفتار همراهش را با بانوی روستایی جبران کرد/ سلام مادر؛ عذرخواهم!

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، به دنبال سفر استاندار سمنان به شرق استان سمنان و حضور در روستاهای مختلف این منطقه، یکی از همراهان سیدمحمدرضا هاشمی در روستای دستجرد مانع گفت‌وگوی مستقیم یک بانوی مسن روستایی با او شده بود.

در پی بازتاب این مسأله در یکی از رسانه‌های محلی شاهرود با موضوع ممانعت یکی از همراهان استاندار سمنان از گفت‌وگوی مستقیم یکی از روستائیان با نماینده عالی دولت کار و کرامت در استان و اطلاع آقای استاندار از این امر، هاشمی به‌سرعت موضوع را جبران کرد.

استاندار سمنان به‌منظور حفظ حرمت مردم به‌ویژه روستاییان، با برقراری تماس تلفنی با «صدیقه اشراقی»، از اهالی روستای دستجرد، ضمن عذرخواهی و دلجویی از این مادر پرتلاش و دلسوز دستجردی، نسبت به پیگیری مشکلات مدنظر او قول مساعدت داد.

استاندار سمنان گفت: هیچ شأنی جز نوکری و خدمتگزاری مردم برای خود قائل نیستم و رفع دغدغه‌مندی این بانوی گرامی در خصوص مشکل تردد جاده دستجرد – عباس‌آباد حتماً پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/ی


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا