Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
استاندار قزوین: همگرایی خوبی در بین دستگاه های استان وجود دارد/ضرورت استفاده از استارت آپ‌ها در تنظیم بازار - خبرگزاری برگزیده های ایران
قزوین

استاندار قزوین: همگرایی خوبی در بین دستگاه های استان وجود دارد/ضرورت استفاده از استارت آپ‌ها در تنظیم بازار

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از قزوین، جلسۀ کارگروه اصلی ستاد تنظیم بازار استان به ریاست اعلایی استاندار قزوین و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه در سالن جلسات دفتر استاندار با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در ستاد تنظیم بازار استان گفت: وحدت و انسجام در پیشبرد اهداف و خدمت‌رسانی بهتر به مردم نقش بسزایی دارد و در این راستا همگرایی خوبی در بین دستگاه‌های استان وجود دارد.

استاندار قزوین بیان داشت: امروز انسجام بسیار خوبی میان هرسه قوه، مدیران اجرایی استان، دستگاه قضایی، نمایندگان مجلس و نیز قوای مسلح سپاه، ارتش و نیروی انتظامی برای حل مشکل و حل مسائل مردم وجود دارد، این هم فکری و همگرایی منشأ خیر و پیشرفت در قزوین خواهد شد.

در شرایط فعلی باید تشکیل کمیته استارت آپ‌ها در تنظیم بازار و توزیع کالاهای اساسی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار قزوین با تأکید بر اینکه مردم نباید دغدغه‌ای در دسترسی به کالاهای اساسی و پرمصرف با نرخ مصوب تعیین شده داشته باشند، ادامه داد: برای تسهیل در توزیع و عرضۀ کالاهای پرمصرف باید از ایده‌های نو و خلاقانه بهره‌ببریم و در این رابطه از ظرفیت استارت آپ‌ها استفاده کنیم.

اعلایی اضافه کرد: همچنین ایجاد میدان‌های مجازی میوه و تره بار با کمک استارت آپ‌ها را می‌توان در استان قزوین کلید زد.

استاندار قزوین در پایان با بیان اینکه از فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز می‌توان برای کمک به تنظیم بازار استفاده کرد، اظهار داشت: در شرایط کنونی باید به دنبال ایجاد میادین عرضۀ مستقیم کالا باشیم و از ایده‌های نو استقبال کنیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا