لرستان

استاندار لرستان : ضرورت بالابردن سطح ایمنی جاده ها در ایام نوروز ۱۴۰۲

استاندار لرستان : ضرورت بالابردن سطح ایمنی جاده ها در ایام نوروز ۱۴۰۲

به گزارش برگزیده های ایران لرستان ، فرهاد زیویار در جلسه شورای راهبردی کاهش تصادفات و کمیسیون ایمنی راههای استان که به منظور اتخاذ تمهیدات لازم در خصوص طرح نوروزی ۱۴۰۲ برگزار شده بود گفت : بالابردن سطح ایمنی جاده ها و کاهش سوانح و تصادفات در استان و رفاه مسافران با هم افزایی و در کنار هم قرار گرفتن امکانات همه دستگاه های اجرایی به وجود می آید و این موضوع در روزهای پایانی سال با جدیت پیگیری می شود.

استاندار لرستان با تاکید بر لزوم هم افزایی و تعامل دستگاه های اجرایی مرتبط، افزود: امید است با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال جدید با برنامه ریزی دقیق و برگزاری جلسات منظم بتوانیم آمار قابل توجهی از سوانح و تصادفات را در استان کاهش دهیم.

وی با استقبال از ارائه ایده های نو ،تصریح کرد:طی جلسه آینده کمیته هایی در خصوص تعیین تکلیف و شرح وظایف دستگاه های اجرای در زمینه ارائه خدمات سفر به منظور میزبانی شایسته از مهمانان نوروزی تشکیل خواهد شد.

زیویار بیان کرد: با توجه به ایام پایانی سال و ضرورت برنامه ریزی در جهت کاهش تصادفات و ایمنی راه های استان در این جلسه مصوبات و تصمیات خوبی اتخاذ شد و مقرر شد که روزانه این مهم بررسی و کنترل شود و موانع و مشکلات با جدیت پیگیری شود.

وی گفت: یکی از اهداف برگزاری جلسات روزانه در ایام نوروز با توجه به افزایش سفرها و ترددها در سطح جاده ها کنترل و پیشگیری از سوانح و حوادث است و برای هر کدام از دستگاه ها تکالیفی در نظر گرفته شده و با توجه به آمار و ارقام موجود در سطح جاده های کشور و اینکه بطور معمول در ۳۰ کیلومتری شهرها که از نقاط حادثه خیز به شمار می روند،پایگاه هایی جهت توقف و استراحت مسافران راه اندازی خواهد شد.

زیویار عنوان کرد: حضور مستمر و مداوم پلیس راهور در سطح جاده ها و کنترل نامحسوس در جهت کاهش سرعت در دستور کار قرار دارد و تلاش می شود که در ورودی ها و خروجی ها و تمام راه های مواصلاتی استان شرایط ایمن و کم خطری برای مسافران نوروزی داشته باشیم.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا