Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
استاندار هرمزگان: همه کمک‌ها باید از مسیر هلال احمر باشد/ توزیع آب معدنی کار صنایع نیست - خبرگزاری برگزیده های ایران
هرمزگان

استاندار هرمزگان: همه کمک‌ها باید از مسیر هلال احمر باشد/ توزیع آب معدنی کار صنایع نیست

به گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس، مهدی دوستی صبح امروز در ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران هرمزگان در بخشداری فین اظهار کرد: همه ها کمک ها باید از مسیر هلال احمر باشد.

وی افزود: اطمینان بخشی به مردم در توزیع عادلانه امکانات، زمینه مشارکت مردم بیشتر را برای کمک رسانی به مناطق زلزله زده را فراهم می کند.

استاندار هرمزگان همچنین تأکید کرد: توزیع آب معدنی و براورده کردن نیازهای اولیه، کار صنایع نیست؛ صنایع وظیفه سنگین تری دارند و باید در بازسازی مناطق زلزله زده مشارکت کنند.

 

دوستی خاطرنشان کرد: همه کمک‌های صنایع به صورت ریالی باید تجمیع و برای بازسازی و نوسازی منازل و خرید تجهیزات منزل مردم که توان مالی لازم را در شرایط کنونی ندارند، استفاده شود.

استاندار هرمزگان گفت: از محل کمک‌های صنایع باید صندوقی تشکیل و کمک‌ها هم عادلانه توزیع شود و روی یک روستا تمرکز نشود.

 

دوستی همچنین افزود: زمان بر بودن فرآیند ساخت و بازسازی منازل بخشی از نگرانی ماست که باید برنامه زمان بندی داشته باشیم و عملکرد دستگاه ها به صورت ویژه پیگیری و رصد شود.

وی اضافه کرد: برنامه تخریب و آوار برداری باید مشخص شود و سقف مناسبی از زمان برای آن لحاظ شود.

استاندار هرمزگان همچنین دستور داد: واحدهای مسکونی که دچار ترک خوردگی شده  تا زمان ساخت واحدهای جدید تخریب نشود؛  مگر اینکه تیم مهندسی به این تشخیص برسد که واحد مسکونی استحکام لازم را ندارد و امکان تخریب و آسیب‌های بعدی وجود دارد.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا